Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- سخنگوی شورای اسلامی شهر کیاسر با انتقاد از نحوه دفن زباله شهرستان ساری در منطقه چهاردانگه تاکید کرد: این نحوه دفن زباله نابودی گردشگری منطقه را هدف گرفته است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حسن موسوی کیاسری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: زباله های ساری بصورت غیربهداشتی در منطقه چهاردانگه دفن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تصفیه شیرابه های مرکز دفن نیز بصورت بهداشتی صورت نمی گیرد، اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر بیماری های مشترک میان انسان و حیوان افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کیاسر با اعلام اینکه نحوه انتقال زباله از ساری به چهاردانگه ضعف های زیادی دارد، گفت: این مساله نه تنها نفعی برای شهرداری کیاسر ندارد بلکه مشکلات بسیاری را برایمان رقم زده است.

موسوی با بیان اینکه ساخت نیروگاه زباله سوز شهرداری ساری در هاله ای از ابهام قرار دارد، از مسولین استانی خواست چاره ای اساسی برای این معضل بیندیشند.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چهاردانگه زباله زباله ساری کیاسر نیروگاه زباله سوز ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بخشدار اشکنان گفت: امروز پنجشنبه با اطلاع رسانی دهیاری و شورای اسلامی روستای لاورخشت مبنی بر آتش سوزی در نخیلات منطقه گردشگری تنگ خور در روستای لاور خشت بخش اشکنان شهرستان لامرد، ۲ گروه از آتش نشانی شهرداری اشکنان و منطقه ویژه انرژی بر لامرد به محل حادثه اعزام شدند.
امین علیمرادپور افزود: در این حادثه ، ۲۰۰ اصله نخل طعمه حریق  و به بخشی از درختان و درختچه‌های جنگلی این منطقه گردشگری آسیب جدی وارد شد.
وی بیان کرد: بر اساس تحقیات میدانی و صحبت‌های ساکنان این منطقه  علت آتش سوزی در مرحله  نخست،  سهل انگاری نیروی انسانی عامل آتش سوزی اعلام شد که عمدی یا سهوی بودن آن در دست بررسی است.

بخشدار اشکنان با توصیه به شهروندان گفت: در صورت وقوع چنین حوادثی به ستاد مدیریت بحران یا آتش نشانی اطلاع رسانی کنند.
روستای لاورخشت و منطقه گردشگری تنگ خور در ۲۰ کیلومتری مرکز بخش اشکنان واقع شده است.
بخش اشکنان در ۳۵ کیلومتری شهرستان لامرد قرار دارد و لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از فارس و ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد