Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان قرچک افزود: برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور تمامی اقشار بخصوص جوانان باید به کمک دولت بیایند.

وی به معضلات اجتماعی گریبانگیر جامعه اشاره کرد و گفت: جوانان شهرستان برای مقابله با آسیب های اجتماعی نظرات کارشناسی ارائه دهند و در همین راستا مجموعه فرمانداری قصد دارد از توان جوانان و نظرات مفید آنها در کمیسیون ها و کارگروه های مختلف و بخصوص ستاد ساماندهی امور جوانان بهره گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه جوانان موتور محرکه توسعه کشور هستند، ادامه داد: دغدغه جوانان دغدغه جامعه است.

وی به فراز و نشیب های کشور در طول 40 سال اشاره کرد و بیان داشت: کشور ما همواره با هجمه ها و توطئه های دشمنان مواجه بوده اما بخاطر رشادت های قشر جوان و هدایت و رهبری افراد باتجربه سرپا مانده و اگر هر کشور دیگری با این بحران ها مواجه بود، شکست می خورد.

خطیبی افزود: در گذشته مشکلات جامعه اینچنین قابل طرح نبود اما اکنون جوانان خود برای حل مشکلات جامعه پیش قدم هستند و درد جامعه را بیان می کنند.

وی بر ضرورت کسب مهارت های زندگی از سوی جوانان تأکید کرد و از متولیان امر خواست تا دوره های آموزشی را برای اقشار مختلف جوانان برگزار کنند.

کد خبر 4484258

منبع: مهر

کلیدواژه: جوانان فرمانداری قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد

رضا لیراوی دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال قبل، مرکز آموزشی فنی و حرفه ای کنگان با برگزاری ۱۷۹ دوره مهارتی بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر در بیش از ۹۰ حرفه آموزشی رتبه نخست استان بوشهر را در اجرای برنامه‌های مهارتی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه توسعه مهارت آموزی در شهرستان کنگان دنبال می‌شود، افزود: به دنبال توسعه مهارت آموزی در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان هستیم که این مهم با همکاری فرمانداری شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

لیراوی دیلمی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه ترویج یابد و فرهنگ مهارت‌آموزی، جایگزین مدرک‌گرایی در بین دانش آموزان و دانشگاهیان استان شود، اضافه کرد: سعادت و سلامت جامعه در دست جوانان است و توانمند سازی جوانان با ارائه آموزش‌های معطوف به بازار کار وظیفه ما است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرماندار شهرستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر و همه مسؤولان شهرستان در برگزاری و حمایت‌های بی دریغ خود از توسعه و اشاعه فرهنگ مهارتی که می‌تواند در شناسایی نخبگان و همچنین زیرساخت‌های شهرستان در این حوزه کمک شایانی کند.

لیراوی دیلمی گفت: باید در برنامه‌ها و روش‌های آموزشی تغییر ایجاد کرده و با بینشی کارآفرینانه به آموزش‌ها نگاه کنیم و تلاش کنیم مطابق با علم روز و نیاز جامعه، آموزش‌هایی اثر بخش و با کیفیت را به جامعه ارائه کنیم.

لیراوی دیلمی با تاکید بر اینکه مهارت آموزی جوانان موجب می‌شود تا در ادامه مسیر زندگی بتوانند موفق تر ظاهر شوند و با به دست آوردن شغلی پایدار و تشکیل خانواده به خوشبختی نزدیک‌تر شوند، اظهار کرد: افراد دارای یک یا چند مهارت قطعاً در جامعه بیکار نمی‌مانند و در شرایط حاضر مهارت آموزی می‌تواند یکی از بهترین راه‌های برون رفت از وضعیت موجود در حوزه کسب و کار باشد.

کد خبر 6083866

دیگر خبرها

  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ صندلی های خالی دستیاری
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ توصیه به مسئولین کشور
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • سفر «سیسی» به ترکیه در دستور کار قرار گرفت