Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما؛ رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه­‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: اين استارت‌آپ ویکند با هدف تشویق، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کادرسازی جوانان نخبه و علاقه‌مندان به صنعت حمل و نقل و کسب و کار­های نوپا در کشور به‌عنوان مأموریت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و با همکاری وزارت راه و شهرسازی همزمان با سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل از۲۵ تا  ۲۷ آذر برگزار می‌­شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شهابی افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ دانشجو از دانشگاه‌­های استان­‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، آذربایجان و قزوین و ۴۰ دانش‌آموز نخبه از مدارس تیزهوشان استان تهران در این رویداد ثبت نام کرده‌اند و پیش­‌بینی می­‌کنیم بیش از ۲۰۰ شرکت‌­کننده در این رویداد حضور پیدا کنند.

وي گفت:  برای کمک به این جوانان، بیش از ۴۰ مربی و ۲۰ داور متخصص در حوزه کسب و کار و از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور دور هم جمع مي شوند و با برگزاری کارگاه‌ها و حضور بین تیم‌های شرکت‌کننده، آنها را برای کارآفرینی در حوزه حمل و نقل آماده می‌کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با اشاره به اقدام خلاقانه این باشگاه در برگزاری چهار پیش‌رویداد با هدف تعمیق دانش و ارتقای انگیزه و نشاط شرکت‌کنندگان ادامه داد: به برگزیدگان این رویداد بین‌­المللی تندیس و لوح رویداد، جوایز نقدی و حمایتی ویژه­‌ای اعطا خواهد شد و به همه شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر و نیز گواهی شرکت در کارگاه‌های رویداد تعلق خواهد گرفت.

شهابی اضافه کرد: تلاش می­‌کنیم تا در میان خانواده حمل و نقلی کشور یک فضای نوآورانه و ارزش‌­آفرین ایجاد شود و بتوانیم با کمک صنایع پیشرو دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه را به نوعی تجاری­‌سازی کرده و به کسب و کار دانش‌بنیان و پایدار تبدیل کنیم و برای تعامل بیشتر و تحقق این امر مهم از استارت‌آپ‌های فعال کشور و تیم‌­های برگزیده رویدادهای قبلی دعوت کرده­‌ایم تا با معرفی دستاوردهای خود و تشریح مراحل کار و آشنایی با خانواده حمل و نقلی کشور در محل برگزاری مسابقه حضور فعال داشته باشند.

وی به فرآیند این مسابقه اشاره کرد و گفت: این رویداد با افتتاحیه رسمی نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل آغاز خواهد شد و بعد از یک استراحت کوتاه کارگاه­‌های شخصیت شناسی و ارتباط مؤثر، ایده‌پردازی و خلاقیت، تیم‌‌سازی و استارت‌آپ از صفر تا صد برای آشنایی بیشتر شرکت‌­کنندگان با فضای رویداد برگزار خواهد شد.

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه­‌های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری کارگاه‌­های تعاملی و مشاوره رایگان مدیریت کسب و کار در طول رویداد، رونمایی از پوستر نخستین کنگرۀ بین­‌المللی شبکه­‌های ارتباطی و حمل و نقل و اهدای جلد نخست کتاب نظام موضوعات شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل به مدعوین نهمین رویداد ملی حمل و نقلی شو خبر داد.

شهابی از علاقه‌مندان دعوت کرد تا با مراجعه به نشاني پست الکترونیک https://evand.com/events/tn-mrud-iausr   نام نويسي کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استارت آپ استارت آپ ویکند استارت آپ ویکند حمل و نقل شهرري دانشگاه آزاد يادگار امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم

 سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳