Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@07:55:16 GMT

تشخیص کالاهای مجاز تجهیزات پزشکی در سامانه آیمد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۶۰۹

تشخیص کالاهای مجاز تجهیزات پزشکی در سامانه آیمد

رویداد۲۴ رویا شهبازی، از انجام بروزرسانی زیرساخت فناوری اطلاعات و در دسترس بودن وب سایت و سامانه imed خبر داد و افزود: سامانه آیمد امکان ارایه هر نوع گزارش و استعلام کالا‌های مجاز را برای مخاطبان فراهم کرده است، کالا‌هایی که در سایت آیمد قابل مشاهده نباشند، قاچاق محسوب شده و یا از لحاظ کیفی مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات پزشکی داخلی و وارداتی دارای کد IRC هستند، ادامه داد: عموم مردم می‌توانند برای تایید تجهیزات پزشکی مصرفی خود مثل انواع فشارسنج، لنز‌های تماسی، دستگاه اندازه گیری قند خون، نوار و سوزن تست قند خون، انواع سمعک پشت گوشی و تمامی تجهیزات و ملزومات پزشکی خانگی که مصرف کننده می‌تواند مستقیم از مراکز عرضه یا داروخانه‌ها خرید نماید و همچنین تمامی کالا‌های تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی، تجهیزات و ملزومات آزمایشگاهی، تجهیزات و مواد دندانپزشکی، قطعات یدکی دستگاه ها، مواد اولیه و قطعات ساخت و هزاران موارد دیگر که در فاکتور‌های بیمارستانی قید می‌شوند، به صورت مستقیم به سایت آیمد مراجعه نموده و از مجاز بودن محصول، قیمت آن اطلاع پیدا کنند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، تصریح کرد: در این سامانه اسامی واردکنندگان مجاز تجهیزات پزشکی و تولید کنندگان دارای پروانه ساخت، توزیع و عرضه کنندگان مجاز و همچنین لیست قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی، جهت عموم مردم قابل دسترس است.

وی افزود: در صورتی که کالای تجهیزات پزشکی دارای مشکل کیفی باشد عموم مردم یا مراکز درمانی می‌توانند در قسمت ثبت گزارش مشکل کیفی تجهیزات پزشکی گزارش خود را اعلام و پس از بررسی‌های کارشناسان کیفی نتیجه آن را در قسمت کالا‌های فراخوان شده (Recall) یا کالا‌های فراخوان- غیرمجاز مشاهده نمایند و هریک از کالا‌هایی که در این قسمت از سایت وجود داشته باشد، از خرید یا مصرف آن جلوگیری شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی

به گزارش قدس خراسان، حسین امامیان اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نیل به برنامه توسعه مناطق کم برخوردار تعدادی تجهیزات پزشکی جدید به امکانات بیمارستان ولی عصر (عج) افزوده شد که این تجهیزات شامل یک دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی پرتابل به همراه ترالی، یک دستگاه مانیتورینگ ثابت برای بخش اورژانس، چهار تخت بیمار به همراه کمد، کنار تخت میز غذا خوری،پله دو طبقه و تشک برای بخش زنان و زایمان، یک دستگاه نوار قلب برای بخش CCU خریداری و تحویل بیمارستان داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزش ریالی این تجهیزات را سه میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • وضعیت آلودگی هوای خوزستان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ورود انواع تجهیزات استراتژیک و فرعی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال