Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر از داوری آسیب دیده است و چنانچه وقت دارند بازی های ما را آنالیز کرده به حقانیت ما پی ببرند.

به گزارش ایرنا، ایوانکوویچ در حالی که با تاخیر در نشست مطبوعاتی دیدار تیمش برابر تیم پارس جنوبی جم حاضر شده بود، ابتدا به دلیل این تاخیر عذرخواهی کرد و افزود: هفته پایانی رقابت های نیم فصل لیگ برتر است و ما می خواهیم با پیروزی عالی آن را به پایان برسانیم و به طور حتم برای برد مقابل این تیم به ورزشگاه آزادی خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از دیدار برابر سپاهان و کسب نتیجه قابل قبول در آن دیدار به دنبال ادامه روند خوب خود مقابل پارس جنوبی جم هستیم؛ البته کار سختی یپش رو داریم و نمی‌خواهم درباره مشکلات سخنی به میان بیاورم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به طورحتم پس از برگزاری این دیدار مدتی را استراحت خواهیم کرد و پس از آن با قدرت تمرینات خود را برای شروعی قدرتمند آغاز خواهیم کرد.
برانکو با اشاره به سئوالی که در اصفهان از او درباره بهانی جویی برانکو پرسیده شد نیز گفت: همه شاهد هستند هیچگاه به دنبال بهانه جویی نیستم و تنها به فکر تیم و باشگاه خود هستم.
وی که از برخوردها و مسایل ایجاد شده پس از دیدار تیمش برابر سپاهان ناراحت به نظر می رسید ادامه داد: این تحقیرها همیشه وجود دارد و ما را به کاری که نکردیم متهم می کنند؛ تکرار می‌کنم هرکس وقت دارد بنشیند و بازی‌ها را آنالیز کند آن وقت ثابت می شود که ما بیش‌تر از همه از داوری آسیب دیدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: بازی خاصی را مثال نمی زنم هر بازی که دوست دارند را آنالیز کنند و ببیند که آیا داوری تا به امرزو حتی پرتاب اوتی به سود ما گرفته است یا خیر.
برانکو درباره شیوع شایعاتی مبنی بر حضور مجدد «فرشاد احمد زاده» و «مهدی طارمی» در پرسپولیس نیز اظهار داشت: این سئوال، موضوع امروز نشست ما نیست و هفته آینده پاسخ می‌دهم. همیشه و هر روز در تمرینات پاسخگوی خبرنگاران خواهم بود.
وی ادامه داد: تا پنج‌شنبه هفته آینده تمرینات تیم دنبال خواهد شد و چنانچه سئوالی دارید در تمرینات از من بپرسید البته برخی اطلاعات جزیی از اصرار کاری است و باشگاه تمایل ندارد آنها را رسانه ای کند.
برانکو درباره برنامه پرسپولیس در تعطیلات گفت: دور جدید تمرینات پس از تعطیلی از دوازدهم دی ماه آغاز می شود و طبق برنامه 18 دی به اردوی قطر می‌رویم و تا سی ام این ماه در آنجا خواهیم بود و سپس تمرینات را در تهران ادامه خواهیم داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار برابر پارس جنوبی جم نیز گفت: کمال کامیابی نیا را با توجه به اخراج در دیدار برابر سپاهان در این بازی دراختیار نخواهیم داشت و چند بازیکن تیم نیز مصدوم هستند و از آنجا که نمی خواهم گلایه و بهانه جویی کنم نامی از آنان نمی برم.
به گزارش ایرنا و در هفته پایانی نیم فصل نخست جام برتر فوتبال، فردا 23 آذر تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پارس جنوبی جم می رود.
ورزشی **9144*2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر برانكو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد