Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مقابل پرسپولیس کار سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم به هدفمان برسیم.

به گزارش ایرنا؛ «مهدی تارتار» در نشست خبری تیمش پیش از بازی برابر پرسپولیس با اشاره به شرایط تیمش برای این بازی اظهار داشت: به آخرین بازی فصل رسیده ایم و حالا باید مقابل تیمی بازی کنیم که عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برابر پرسپولیس برای هر تیمی سخت است و باید تلاش زیادی انجام دهیم تا به هدفمان در این دیدار دست پیدا کنیم.
وی افزود: پرسپولیس در طول نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشته اما تلاش می کنیم به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم.
تارتار در پاسخ به این پرسش که برای جذب نفرات جدید در فصل نقل و انتقالات چه برنامه ای دارید؟ گفت: در فصل نقل و انتقالات آن هم در نیم فصل شرایط گرفتن بازیکن بسیار سخت است. تیم ها بازیکنان خوب خود را به هیچ تیمی نمی دهند. باید تلاش زیادی کنیم تا بازیکنانی را جذب کنیم که برای ما مفید باشند.
وی در خصوص تعطیلات 50 روزه لیگ نیز گفت: این تعطیلات به خاطر بازی های تیم ملی طولانی شده است؛ نه تنها ما بلکه همه تیم ها مجبورند پس از چند روز استراحت دوباره همانند شروع فصل بدنسازی کامل را انجام دهند و این می تواند برای همه تیم ها دردسرساز بشود.
سرمربی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: البته همه ما دوست داریم که تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا موفق باشد و باید هرگونه همکاری را با سرمربی تیم ملی انجام دهیم اما اعتقاد دارم این تعطیلات 50 روزه به سود هیچ کدام از تیم های لیگ برتری نخواهد بود.
تارتار در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم فردا برابر پرسپولیس با ارائه یک بازی خوب به استقبال تعطیلات نیم فصل و شروع دوباره تمرینات رفته تا در نیم فصل دوم با تلاش بچه ها و مسئولان عملکردی موفق در لیگ هجدهم داشته باشیم.
به گزارش ایرنا و در هفته پایانی نیم فصل نخست جام برتر فوتبال، فردا 23 آذر تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پارس جنوبی جم می رود.
ورزشی**م.ت**ع.ک**2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پارس جنوبي مهدي تارتار نشست مطبوعاتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است