Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان به شدت از رفتار سرپرست تیم امید و چگونگی نگاهی که به دروازه بان اصلی تیمش وجود دارد، گلایه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان با علیرضا مرزبان شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و آنها از 5 مسابقه گذشته، 11 امتیاز کسب کرده اند، که طی این مسابقات زردپوشان نفت مسجد سلیمان تنها 2 گل خورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیب فرعباسی پس از جدایی میلاد فراهانی شرایط حضور ثابت در ترکیب فیکس نفت مسجد سلیمان را پیدا کرد و اگرچه در دیدار برابر صنعت نفت یک اشتباه منجر به گل داشت ولی در ادامه سه مسابقه پیاپی است که نمایش های بسیار خوبی داشته و سه کلین شیت به نام او ثبت شده، ولی رفتار سرپرست تیم امید سبب شده تا علیرضا مرزبان واکنشی توام با عصبانیت و ناراحتی داشته باشد.


لیست امید چند روز پیش اعلام شد ولی نامی از حبیب فرعباسی گلر 21 ساله نفت مسجد سلیمان دیده نشد. با این حال روز گذشته سرپرست تیم امید با یکی از مسئولان نفت مسجد سلیمان تماس می گیرد و از آنها می خواهد تا به صورت تستی، فرعباسی را در تمرینات تیم امید داشته باشند.


این موضوع با واکنش مرزبان در کنفرانس خبری همراه شد و مربی نفت مسجد سلیمان در این باره به ورزش سه می گوید :« از آقای استیلی می خواهم دست دلال ها را از تیم امید کوتاه کند و می دانم که حمید شرافت فوتبالی خوبی دارد و این مسئله را تعقیب کرده و اجازه نمی دهد این اتفاقات در تیم امید رخ دهد؛ استیلی به من قول داده که این مسائل را پیگیری کند. این مسائل برای من روشن است ولی من عنوان کردم؛ مگر می شود دروازه بانی که در 5 بازی اخیر لیگ برتر 90 دقیقه بازی کرده و تنها 2 گل خورده، تستی به تیم ملی دعوت شود و آن وقت دروازه بان سوم یک تیم دیگر، یکی از نفرات تیم باشد. این وسط من نقش مربی دروازه بان ها را پررنگ می بینم که چطور گلرها را انتخاب می کنند. اینجا بحث کرانچار و آقای استیلی نیست و مربی دروازه بان ها باید در این خصوص جواب بدهد. اگر حبیب فرعباسی انتخاب نمی شود و گلر سوم تیم دیگر انتخاب می شود، یعنی دست های پشت پرده ای وجود دارد. 


مرزبان در پاسخ به این سوال که آیا اجازه حضور فرعباسی را در تیم امید می دهد یا خیر، تاکید کرد: « خیر به هیچ عنوان. امکان ندارد، دروازه بان اصلی تیممان را برای تست در اختیار تیم امید قرار بدهم !

نفت مسجد سلیمان علیرضا مرزبان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان علیرضا مرزبان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه جماران نوشته است، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اگر دشمنی، به خود اجازه تعدی به خاک وطن عزیزمان ایران را به خود داد و در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، با تمام وجود و افتخار، لباس سربازی خواهم پوشید و در رکاب خیل عظیم سربازان وطن تا آخرین ذره وجود و قطره خون برای پاسخ به این تعدی مبارزه خواهم کرد چرا که «شرف» خود را در دفاع همه جانبه از وطن می‌دانم.

این یک شعار یا رجزخوانی نیست، یک هشدار به تجاوزگر سفاک است که بداند درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد به فضل الهی. بدانید که در صورت تجاوزگری و خطای راهبردی، شرایط دشواری پیش روی شماست.

با تمام سوابق، علایق و میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، جنگ‌طلب نیستم و تمایلی به تهییج نیروهای مسلح کشورمان به تشدید درگیری‌ها را ندارم چرا که خانواده ما طعم تلخ جنگ را با از دست دادن عزیزانش چشیده است و امیدوارم با بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، تنشها فروکش کند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897021

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • کوتاه شدن دست دلال‌ها با سامانه خودنویس محقق شد
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!