Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، لیکن به لحاظ بیماری کبدی دچار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و بعد از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می‌کند. آفتاب‌‌نیوز : دادستان عمومی و انقلاب قم در گفتگو با میزان درباره پرونده وحید صیادی نصیری ضمن تکذیب فوت این فرد در زندان گفت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، لیکن به لحاظ بیماری کبدی دچار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و بعد از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تشخیص علت تامه فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.
خواهر وحید صیاد نصیری در گفت و گویی در رابطه با اتهام برادرش اظهار داشته است: وی بدلیل توهین به مقدسات به حبس محکوم شده و دو سال در زندان بود که در نهایت اسفندماه سال گذشته  آزاد شد.
وی افزود: وحید پس از آزادی از زندان از آزادی از فعالیت‌های کم نکرده بود و دوباره به صورت اینترنتی به فعالیتهایش ادامه داد تا اینکه بازهم در خرداد ماه بازداشت شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اعتصاب غذا دادستان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آن‌ها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • حسن صباح جزو مقدسات نیست/ ممنوعیت تماشای سریال "حشاشین" موجه نیست
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی