Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:45:59 GMT

خواجه امیری در کنسرت عقیلی تجلیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۷۱۳

خواجه امیری در کنسرت عقیلی تجلیل می‌شود

سالار عقیلب کنسرتش را در شیراز و با تجلیل از مقام هنری حسین خواجه امیری برگزار می‌کند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در این اجرا که «کنسرت جاودانه های سالار عقیلی» نام دارد بناست با حضور ایرج (حسین خواجه امیری) از مقام هنری این هنرمند تجلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قطعه «همه چشما به ایرانه» با آهنگسازی مهیار فیروزبخت که چندی قبل موزیک ویدیو آن با همخوانی استاد ایرج و سالار عقیلی منتشر شد به همین مناسبت در کنسرت 28 و 29 آذرماه اجرا خواهد شد.

«کلنل»، «ایران»،«حانیه» و «چه بگویم» از جمله قطعات دیگری هستند که بناست با صدای سالارعقیلی در تالار حافظ شهر شیراز اجرا شوند.

«کنسرت جاودانه های سالار عقیلی» روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (28 و 29 آذرماه) ساعت 17:30 و 20:30 در  تالار حافظ شهر شیراز به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

 

 

R33357/P1439/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سالار عقیلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالار عقیلی سالار عقیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین

در مراسم گرامیداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از استاد قربان مافی استادکار مرمت سازه‌های چوبی استان قزوین تقدیر شد. 

مرمت مدرسه علمیه التفاتیه، مدرسه دیانت، مناره‌های مسجد جامع، حسینیه امینی ها، سعدالسلطنه، امامزاده حلیمه خاتون از جمله خدمات ارزنده استاد مافی در زمینه حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی قزوین است.

در این مراسم ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دارابی معاون میراث فرهنگی کشور و قائم مقام وزیر و جمعی از معاونین میراث فرهنگی استانها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان
  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین