Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: به خاطر تاخیرم عذرخواهی می‌کنم. بازی با پارس جنوبی هفته آخر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم با پیروزی این نیم فصل را عالی به پایان برسانیم. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که بسیار خوب از ما حمایت کردند. بعد از این بازی بازیکنان به استراحت می‌روند و ما هم تیم را جمع می‌کنیم تا با قدرت تمام در نیم فصل دوم ظاهر شویم.

او افزود: بعد از بازی خوبی که در اصفهان انجام دادیم به دنبال ادامه روند خوب‌مان مقابل پارس جنوبی هستیم. البته می‌دانیم کارمان سخت است. نمی‌خواهم درباره مشکلات صحبت کنم. در اصفهان یک خبرنگار از من پرسید که شما همیشه دنبال بهانه‌جویی هستید. شما شاهد بودید که من در هر شرایطی هیچ‌وقت دنبال بهانه نبودم.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعاتی که درباره حضور بازیکنانی مانند احمدزاده و طارمی وجود دارد، گفت: این سوال، موضوع امروز نیست و هفته آینده پاسخ می‌دهم. من همیشه در خدمت‌تان هستم و هرروز ساعت ۱۱ تمرین باز خواهد بود. تا پنج‌شنبه آینده تمرین داریم و می‌توانید سوال بپرسید. برخی اطلاعات جزو اصرار کاری است و باشگاه نمی‌خواهد رسانه‌یی کند.

برانکو درباره برنامه پرسپولیس در تعطیلات گفت: بازیکنان تا پنج‌شنبه هفته آینده تمرین خواهند داشت و ادامه تمرینات از ۱۲ دی است. ۱۸ دی طبق برنامه به اردوی قطر می‌رویم تا ۳۰ دی. بعد از آن هم تمرینات در تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

او درباره جوسازی‌های اخیر علیه پرسپولیس که برد‌های این تیم را به داوری و حمایت فدراسیون ارتباط دادند، توضیح داد: این تحقیر‌ها همیشه وجود دارد. من همیشه تکرار می‌کنم که هر شخصی وقت دارد بنشیند و بازی‌ها را آنالیز کند. آن زمان ثابت می‌شود که ما بیش‌تر از همه از داور آسیب دیدیم. در هر بازی که می‌خواهد، آنالیز کند و ببیند که داور تا حالا اوت به نفع ما گرفته است یا نه. اما من می‌توانم ۱۰۰ نمونه را بگویم که ضرر دیدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان این تیم در بازی مقابل پارس جنوبی بیان کرد: کمال محروم است و نمی‌تواند بازی کند. چند بازیکن مصدوم هم داریم. البته نمی‌خواهیم گله کنیم تا پس‌فردا نگویند که بهانه‌جویی کردیم.

بیشتر بخوانید:

قرمز‌ها اولین حاشیه علیه عرب را خنثی کردند

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

سرپرست جدید پرسپولیس به عیادت محمد انصاری رفت

آشنایی با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم