Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:06:03 GMT

پیروزی تیم‌های بیمه رازی و پاس ستارگان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۷۶۶

پیروزی تیم‌های بیمه رازی و پاس ستارگان

تیم‌های بیمه رازی بابل و پاس ستارگان ساری در دیدار نخست خود در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از ساعت 10 صبح امروز (پنجشنبه) در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان مسابقات دور نخست این رقابت‌ها و در گروه یک تیم بیمه رازی با نتیجه 9 بر یک از سد تیم اوکراین گذشت و تیم پاس ستارگان ساری نیز با نتیجه 10 بر صفر تیم مجارستان را مغلوب کرد.

 

بر اساس برنامه این مسابقات تیم پاس ستارگان ساری بعد از ظهر امروز مقابل تیم اوکراین قرار می گیرد و تیم بیمه رازی نیز با تیم مجارستان دیدار می کند. در آخرین دیدار گروه یک این رقابت ها نیز امشب تیم های پاس ستارگان ساری و بیمه رازی بابل به مصاف هم می روند.



در گروه دو این رقابت‌ها نیز تیم ترکیه با نتیجه 6 بر 4 از سد تیم هند گذشت و تیم گرجستان با نتیجه 9 بر یک مقابل تیم قرقیزستان به پیروزی رسید.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!