Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور هنری استاندار خوزستان، گفت: از مادرانی که با توجه به مشغله های زندگی، در کنار همسر و فرزندان خود به فعالیت های هنری مشغول بوده و یا هنرمندانی را تربیت کرده اند باید تقدیر شود.

«رضا کیانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تقدیر از مادران هنرمند و فعال در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری، اظهار کرد: از مادرانی که با توجه به مشغله های زندگی، در کنار همسر و فرزندان به فعالیت های هنری مشغول بوده و یا هنرمندانی را تربیت کرده اند باید تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور هنری استاندار خوزستان، بر تولید آثار هنری با محوریت نقش و جایگاه مادر در اجتماع و خانواده تأکید کرد و افزود: آثاری که همیشه مبین عاطفه، مهر و محبت مقام مادر بوده دارای اهمیت خاصی در میان هنر دوستان است، به همین منظور، استقبال و توجه بیش از پیش هنرمندان را می طلبد.

 

وی برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی با موضوع مادر را ضروری دانست و تصریح کرد: این همایش ها سبب تقویت جنبه های اخلاقی، انسانی، فرهنگی و مهم تر از همه ارج نهادن به یکی از توصیه های دینی یعنی توجه، اهتمام و احترام به مقام مادر می شود.

 

کیانی، در پایان به فیلم مادر، ساخته مرحوم علی حاتمی اشاره کرد و یاد آور شد: این فیلم یکی از آثار فاخر در این زمینه بوده که می توان از آن به عنوان یک الگو برای تولید سایر آثار هنری در خصوص مادر مورد توجه قرار داد.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند معاون اول رئیس جمهور شیراز ترامپ استان بوشهر خراسان جنوبی ایران خبرگزاری شبستان کرمان تجلیل از مقام مادر رضا کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور خواهران سازمان بسیج دانش آموزی  آذربایجان غربی    گفت: با توجه به اهمیت نقش بانوان و دختران در تحکیم پایه­‌های نهاد مقدس خانواده و نهادینه نمودن ارزش های اخلاقی در جامعه و هجمه­‌های فراوان دشمنان علیه این قشر حساس بسیج دانش آموزی استان در نظر دارد ویژه برنامه هایی را با عنوان «گلبرگ آفرینش» برگزار خواهد کرد.

ملائکه اسلام پرست، با بیان اینکه برنامه های روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت برگزار خواهد شد، افزود: این ویژه برنامه‌ها از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در سراسر استان اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه ای ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با اجتماع ۳ هزار نفری دختران در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد که تبرک پرچم مرقد حضرت معصومه (س) از برنامه های جنبی این اجتماع خواهد بود.

  اسلام پرست بیان کرد: هویت بخشی به دختران و تبیین چگونگی نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، توجه به رسالت خطیر دختران در خانواده و تقویت پیوندهای درون خانوادگی و نقش دادن به دختران در مواجه با مقوله های مختلف اجتماعی چون عفاف و حجاب، ولایت فقیه، وفاق و همدلی امت اسلام در برابر جبهه کفر به عنوان عرصه های مختلف فردی و اجتماعی برای نقش­ آفرینی دختران از محورهای محتوایی برنامه ها است.

وی  راه اندازی پویش ( از و به )، ویژه برنامه حمایت و همدردی دختران دانش آموز از کودکان و زنان غزه، اکران سراسری فیلم اخت الرضا درمدارس، دهکده فرهنگی پرنیان و برگزاری اردوی یک‌روزه در بقاع متبرکه را از جمله برنامه های پیشنهادی در این ایام عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه