Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رقابت های اسنوکر پیشکسوتان جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور روز پنجشنبه با قهرمانی اسنوکرباز گیلانی در بندرانزلی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت های اسنوکر پیشکسوتان دومین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور ، اصغر وارسته از استان گیلان و وحید شیرازی از تهران با غلبه برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار فینال این مسابقات نیز اصغر وارسته ملی پوش پیشکسوت استان گیلان موفق شد با نتیجه شش بر سه حریفش را شکست دهد تا عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
همچنین وحید شیرازی از تهران در مکان دوم قرار گرفت ، محمدعلی علیپور از خوزستان و مجتبی سرافرازی از تهران عنوان سوم مسابقات اسنوکر پیشکسوتان جشنواره بیلیارد کشور را تصاحب کردند.
در رقابت های اسنوکر 15 توپ تیمی جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور نیز تیم جهان بیلیارد یک با ترکیب امیر سرخوش و احسان حیدری نژاد عنوان قهرمانی را کسب کرد تا پس از کسب مقام قهرمانی تیمی ناین بال، در مسابقات 15 توپ اسنوکر عنوان قهرمانی را تصاحب کند.
همچنین تیم آکادمی بیلیارد SP و آرمان با ترکیب سعید ابولسانی و آرمان دیناروند در مکان دوم قرار گرفت، تیم های پاسارگاد شار رشت با ترکیب حامد ذره دوست و مصطفی حسینی و توپ طلایی نیز به طور مشترک سوم شدند.
در دومین جشنواره ورزش های بیلیاردی که از 13 آذر ماه در منطقه آزاد بندرانزلی آغاز شده، حدود 500 ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور دارند که تا 23 آذر ماه در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، اسنوکر پانزده توپ تیمی، اسنوکر شش توپ پیشکسوتان، اسنوکر شش توپ زیر 21 سال، ناین بال انفرادی و ناین بال تیمی در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بيليارد قهرماني كشور گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی با برتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

در گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد آمده است: حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت و موفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت با برتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت های مقدماتی کنار رفت.

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896531

دیگر خبرها

  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود