Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی باعث شده تا مردم تحت فشار اقتصادی قرار گیرند، گفت: به همین دلیل باید از طریق افزایش یارانه‌ها از اقشار آسیب پذیر حمایت شود تا کمتر آسیب ببینند.

وی با بیان اینکه میزان یارانه نقدی از سال ۸۹ تا کنون ۴۵ هزار تومان ثابت مانده است، افزود:، اما از آن سال تا کنون هزینه‌ها مردم نسبت به قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بیش از ۱۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: برای مثال قیمت بنزین از زمان هدفمندی یارانه‌ها تا کنون ۱۰ برابر افزایش یافته و قیمت نرخ بهای گاز، برق و آب و برخی دیگر از خدمات تقریبا ۱۲ برابر افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه قدرت پول ملی ما نیز نسبت به سال گذشته به یک چهارم کاهش یافته است، تصریح کرد:: با توجه به شرایط اقتصادی میزان یارانه‌ها حداقل باید ۳ برابر شود تا بتواند جبران کننده یارانه ۴۵ هزار تومانی سال ۸۹ باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: ارزش ۴۵ هزار تومان یارانه سال ۸۹ به ۱۲ هزار تومان کاهش یافته است بنابراین اگر میزان یارانه به ۳ برابر افزایش نیابد باعث می‌شود تا سفره مردم کوچکتر شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تورم پول یارانه قانون کمیسیون اقتصادی بنزین برق شرایط اقتصادی تورم کمیسیون اقتصادی نماینده مردم یارانه یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد

علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایطی که کشور ۸۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه، رشد نقدینگی ۴۰ درصدی و رشد اقتصادی در حد صفر داشت، مسوولیت را بر عهده گرفت و اکنون شاخص‌های اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف بهبود یافت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش‌های دولت سیزدهم در بهبود شاخص‌های اقتصادی و ثبات در نرخ ارز مطلوب است، اما باید تلاش‌ها با شتاب بیشتر تداوم یابد تا اثرات آن در سفره‌های مردم مشهود شود.

وی اضافه کرد: رشد اقتصادی کشور از نزدیک به صفر به ۶ و ۲ دهم درصد در دولت سیزدهم افزایش یافت که از دیگر مصداق‌های بهبود شاخص اقتصادی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند