Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رشت گفت:‌ ستاد راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی به مسئولیت ائمه جمعه در شهرستان رشت تشکیل می‌شود. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ میرشمس مؤمنی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش کوچصفهان اظهار داشت: جهت برگزاری بهتر برنامه‌ها و انطباق تصمیمات، ستاد راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی به مسئولیت ائمه جمعه در شهرستان رشت تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رشت با تأکید بر اینکه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ها باید باشکوه بیشتری برگزار شود ابراز داشت: امسال نیز مطابق گذشته ستاد راهبردی برای پاسداشت این روز بزرگ با مسئولیت نماینده ولی‌فقیه در سطح گیلان و ائمه جمعه در سطح شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه ستاد اجرایی پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی نیز امسال در استانداری به ریاست استاندار گیلان تشکیل می‌شود افزود: مطابق هر سال مسئولیت این ستاد در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداری و در بخش‌ها نیز بر عهده بخشداران گذاشته شده است.

برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در رشت تشریح شددبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منصوب شدچهلمین سال انقلاب را به شمارش معکوس سقوط تمدن ضد بشری آمریکا تبدیل می‌کنیم

مؤمنی‌زاده تشکیل ستادی ویژه جهت برنامه‌ریزی بهتر آئین‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را متذکر شد و تصریح کرد:‌ امیدواریم با تمهیدات ویژه‌ای که در این ستاد توسط ائمه جمعه در سطح گیلان و شهرستان‌ها اتخاذ می‌شود بتوانیم در برگزاری بهتر آئین‌های دهه فجر قدم مؤثری برداریم.

وی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در بخش کوچصفهان را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: مدیران و مسئولان در حقیقت امانت‌دار پست‌ها و مناصب هستند بنابراین باید با برنامه‌ریزی قوی‌تر و با تقویت هر چه بیشتر روحیه خدمتگزاری سطح خدمات‌رسانی به مردم افزایش پیدا کند.

فرماندار رشت برگزاری جلسات شورای اداری در تمام بخش‌های شهرستان رشت را مورد تأکید قرار داد و گفت: استفاده از نقطه نظرات دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش‌ها در کنار رؤسای ادارات مختلف شهرستان‌ها می‌تواند به احصاء مشکلات و رفع هر چه بهتر و سریع‌تر آن‌ها کمک کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت کشاورزی و فعالیت‌های مختلف این حوزه را از ظرفیت‌های این شهرستان اعلام کرد و بیان داشت: باید برنامه‌ریزی‌ها و راهبردها به گونه‌ای تنظیم شود که مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات بخش کشاورزی به بهبود معیشت و اقتصاد مردم شهرستان رشت بیانجامد.

مؤمنی‌زاده با ابراز اینکه مجموعه فعالیت‌های انجام شده در حوز تجهیز اراضی بخش کوچصفهان قابل قبول است افزود: از جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان انتظار داریم فعالیت‌های‌ خود در راستای تجهیز اراضی،‌ لایروبی و لاینینگ را در بخش کوچصفهان تسریع کنند.

وی مسئله مدیریت صحیح منابع آب در شهرستان رشت و بخش‌های تابعه را بسیار لازم و ضروری اعلام کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های مربوطه در این حوزه باید اقدامات خود را در مسیر کاهش هدررفت منابع آبی اجرایی کنند تا در سال زراعی جدید کشاورزان با تنش آبی مواجه نشوند.

فرماندار رشت کنترل دریچه‌ها و ممانعت از تلف شدن منابع آب را متذکر شد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل زمستان و بارش برف و باران قرار داریم باید برنامه‌ریزی‌ها در ستاد مدیریت بحران به سمتی هدایت شود تا وقوع مشکلات احتمالی برای مردم و شهروندان به حداقل برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت اشتغال و رفع معضل بیکاری را از اولویت‌های دولت دانست و اظهار داشت: از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انتظار داریم با سرعت بخشیدن به روند جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر رتبه شهرستان رشت را در این حوزه ارتقاء دهند.

وضعیت برداشت شن و ماسه از معادن کوچصفهان نیاز به ساماندهی دارد

مؤمنی‌زاده ساماندهی وضعیت برداشت شن و ماسه از معادن کوچصفهان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ از تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستانی می‌خواهیم فعالیت‌های عمرانی خود را با سرعت بیشتری انجام دهند تا طرح‌ها جهت افتتاح و بهره‌برداری در ایام دهه فجر آماده باشند.

فرماندار رشت لزوم بازنگری در بخشی از طرح‌های هادی را نیز ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: دهیاران بازوان اجرایی دستگاه‌ها و شوراها نیز حلقه واسط بین مردم و مسئولان محسوب می‌شوند بنابراین انتظار داریم رؤسای ادارات با این نیروها تعامل خوبی را برقرار سازند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت ارتباط با نمایندگان شهرستان رشت در مجلس و استفاده از ظرفیت‌های ملی برای عمران و آبادانی این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و افزود: نیازمندی‌های شهرستان رشت در حوزه‌های مختلف زیاد است و به مساعدت بیشتر نمایندگان نیاز دارد.

مؤمنی‌زاده مجموع اعتبارات بخش کوچصفهان را حدود 12 میلیارد و 145 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: طبق آمارها و ارقام گزارش شده بخش کوچصفهان در سال 97 در حوزه توزیع اعتبارات و منابع مالی از یک رشد حدود 13.8 درصدی برخوردار بوده است.

وی اعتبارات بخش کوچصفهان در حوزه راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای را نیز برشمرد و عنوان کرد: 17 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 452 میلیون و 700 هزار تومان در حوزه‌ مرمت، لکه‌گیری، روکش آسفالت،‌ بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در کوچصفهان اجرا شد.

فرماندار رشت تعداد پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوچصفهان را در مجموع 32 پروژه اعلام کرد و گفت: 3 میلیارد و 560 میلیون تومان برای این تعداد پروژه در نظر گرفته شد همچنین برای 22 پروژه در حوزه اجرای طرح هادی روستایی نیز 3 میلیارد و 751 میلیون تومان اختصاص پیدا کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت نظارت مستمر بر بازار و فعال‌تر شدن بازرسی‌ها را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: از سازمان تعزیرات حکومتی انتظار داریم با فعال‌تر کردن حوزه نظارت خود به تثبیت شرایط بازار کمک کرده و از سوءاستفاده افراد سودجو به نحو مطلوبی جلوگیری به عمل آورد.

مؤمنی‌زاده با بیان اینکه شهرستان رشت به نسبت سایر مناطق گیلان در بسیاری از شاخص‌ها و رتبه‌ها پیشرفت مطلوبی نداشته است تصریح کرد: انتظار داریم با همکاری بیشتر ادارات کل و مساعدت نمایندگان مجلس هر چه زودتر در وضعیت فعلی شهرستان رشت در تمامی حوزه‌ها بهبود لازم ایجاد شود.

وی عدم کیفیت آب شرب در شهرستان رشت را مورد تأیید قرار داد و گفت: شهرستان رشت به عنوان مرکز استان گیلان نباید با این حجم از مشکلات در حوزه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مواجه باشد بنابراین باید با تعریف و اجرای پروژه‌‌های جدیدتر به ارتقاء جایگاه شهرستان رشت در این حوزه کمک کنیم.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود