Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه هماهنگی و رزمایش مشترک طرح ترافیکی زمستان ۹۷ افزود: استان اردبیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصربفرد خود، همواره در تمام فصول سال پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر کشور بوده که از اهمیت تدابیر ترافیکی در تمامی ماه های سال در این استان خبر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آمار به دست آمده از شهرهای استان نشان می دهد، میزان مسافرت و اقامت در استان، مخصوصا در شهرهای توریستی مثل سرعین افزایش یافته که با توجه به برنامه های پیش رو، مانند برگزاری مسابقات ورزشی، بازگشایی پیست اسکی آلوارس و برنامه های مربوط به زمستان بیدار، این آمار همچنان افزایش خواهد یافت.

معاون استاندار اردبیل ضمن اشاره به کوهستانی بودن منطقه و سرمای شدید استان در ایام زمستان افزود: امیدواریم با هماهنگی موجود میان دستگاه های اجرائی مرتبط، اعم از نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و راهداری و سایر نهادها، بتوانیم امنیت را در جاده های استان برقرار کرده و شاهد رونق گردشگری استان در فصل زمستان باشیم.

ندائی ادامه داد: همه امکانات موجود، مانند ماشین آلات سنگین و برف روب ها و... باید همچون سال های گذشته آماده خدمت رسانی به مردم باشند و هر جا کمبود امکانات یا نقصی وجود داشته باشد، با تخصیص اعتبارات لازم از محل اعتبارات استانی و ملی برای رفع آنها اقدام شود.

وی گفت: نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما نیز در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و همچنین معرفی قابلیت های گردشگری استان در زمستان، بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با اتخاذ تصمیمات کارشناسی و حرفه ای، شاهد زمستان امن و پر رونقی در جاده ها و شهرهای استان باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگران طرح زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند