Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت خارجه روسیه حضور نظامی آمریکا در سوریه را مانعی در برابر مبارزه با تروریسم می‎داند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ماریا زاخارووا می‎گوید که حضور نظامی آمریکا در سوریه نه تنها کمک کننده نیست بلکه مانعی در برابر مبارزه با تروریسم است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی‎های مسکو حضور نظامی آمریکا در سوریه در چارچوب نابودی نهایی تروریسم بین المللی در خاک سوریه نیست اظهار داشت که این حضور نظامی مانعی واقعی در برابر این ماموریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال زاخارووا در پاسخ به سوالی درباره احتمال به رسمیت شناخته شدن حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی گفت که مسکو موضعی اصولی و ثبات بر اساس قطعنامه ۴۹۷ شورای امنیت درباره تعلق بلندی‎های جولان به سوریه دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زاخارووا آمریکا سوریه وزارت خارجه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا تلاش می کند تا محوریت را در منطقه آسیا و اقیانوسیه به دست بگیرد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه مانند آکواس در تلاش هستند تا نظام امنیتی در منطقه را به نظامی با محوریت آمریکا تبدیل کنند.

وزیر دفاع روسیه، در نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای، هشدار داد: در مورد این منطقه نیز شاهد تلاش های نظامند برای اصلاح نظام امنیتی منطقه از «آسه آن» محور به آمریکا محور هستیم. این کار با تقویت ساختارهای نظامی-سیاسی واشنگتن محور مانند آکواس انجام می شود.

کد خبر 6089114

دیگر خبرها

  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • 60 میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد