Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده ابعاد حادثه تروریستی چابهار را با حضور مسئولان ذی‌ربط بررسی می‌کند.

به گزارش میزان  این اقدام تروریستی ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه روز پنجشنبه ۱۵ آذر در بلوار شهید ریگی چابهار از شهر‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی روی داد.

به گفته امینی‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی چابهار در این اقدام تروریستی ۲ نفر شهید و ۴۲ نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع ۴۲ مجروح، ۱۰ نفر نیروی نظامی و ۳۲ نفر هم مردم عادی بودند و در میان مجروحان، ۴ نفر کودک و یک مادر باردار وجود داشت.

 در پی این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه دومین کنفرانس آسیایی مقابله با تروریسم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مسبب حملات تروریستی در اهواز و چابهار چه جریاناتی هستند گفت: بالاخره هم جریان‌هایی از سرویس‌های امنیتی منطقه حضور دارند و هم سیاست‌ها و راهبرد‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا از این جریانات تروریستی حمایت می‌کنند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: از نظر آمریکا و رژیم صهیونیستی، تروریستی که در جهت اهداف آن‌ها باشد تروریسم محکومی به شمار نمی‌رود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ابعاد حادثه تروریستی چابهار مجلس شورای اسلامی علوم پزشکی شرح حادثه وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام شورای امنیت درباره آتش بس در غزه کافی نیست

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت، اما ناکافی دانست.

کنعانی افزود: گام مهم‌تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی و تامین کمک‌ها و منابع مالی بین‌المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی‌های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت‌های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی واکنش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین‌المللی دانست و افزود: انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی‌پناه فلسطین و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو نماید.

دیگر خبرها

  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • سه هدف طراحان عملیات تروریستی مسکو
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقدام شورای امنیت درباره آتش بس در غزه کافی نیست
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره غزه تغییر نکرده است
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد