Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - استاندار گلستان گفت: روند حرکت استان در بخش هاي زيربنايي و مهم اقتصادي، صنعتي و کشاورزي مطلوب است اما عده اي بي دليل چوب لاي چرخ توسعه منطقه گذاشته و همه اقدامات را بدون دليل و معيار کارشناسي زير سوال مي برند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سيدمناف هاشمي امروز پنجشنبه در شوراي اداري گلستان اظهار داشت: به عنوان نمونه چندي پيش عمليات اجراي طرح گردشگري جزيره آشوراده پس از سال ها آغاز شد اما برخي به جاي حمايت از اين پروژه تاثيرگذار، حمايت از محيط زيست را بهانه کرده و خواستار تعطيلي آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: نمونه اين مخالفت و ايراد گرفتن هاي بي پايه در گلستان فراوان است که ادامه آن فايده اي براي توسعه استان نداشته و سرانجام خوشي نخواهد داشت.
استاندار بدون ذکر نام از مخالفان مورد نظرش افزود: برخي بدون اطلاع از اهميت پروژه ها اقدام به تخريب مديران کرده و وابستگي آينده گلستان به طرح ها و اهميت آن را انکار مي کنند اما مسوولان بايد بي توجه به مسائل حاشيه اي و با هدف جلب رضايتمندي مردم و رسيدن به توسعه پايدار در پي جذب اعتبار و بودجه هاي ملي براي به سرانجام رساندن اهداف توسعه اي باشند.
استاندار افزود: در يکسال اخير قدم هاي بزرگي براي توسعه گلستان برداشته شد و برخي طرح هاي بزرگ به ثمر نشسته و يا در حال اقدام است که تکميل و بهره برداري از آن ها سرعت استان در مسير توسعه را شتابان تر خواهد کرد.
هاشمي به رده بالاي گلستان در پرداخت تسهيلات رفع موانع توليد اشاره کرد و گفت: همراهي و همکاري مديران استان موجب جذب اعتبارات فراوان و رسيدن گلستان به جايگاه دوم کشور شد که اين اتحاد استاني بايد به الگوي ديگر بخش ها براي بهره مندي از ظرفيت ها تبديل شود.
در پايان اين جلسه از علي اصغر طهماسبي و محمد حسن پاسوار معاونان سابق سياسي و اقتصادي استانداري گلستان تقدير شد.
طهماسبي و پاسوار به دليل اجراي قانون جديد منع بکارگيري بازنشستگان از سمت‌هاي خود استعفا دادند.
3091/2729
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در حاشیه آئین افتتاحیه نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه اوقاف با استانداری گلستان طی سال گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: در پی این تفاهم نامه قرار شد استانداری در برخی از موارد چون مولد سازی و وقف به صورت فعال ورود کند.

وی افزود: توسعه دام سبک صنعتی رومن یکی از مباحثی است که در این تفاهم نامه ذکر شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه با توسعه این نژاد از دام، میزان تأثیر گذاری امنیت غذایی را در منطقه شاهد خواهیم بود، گفت: این نژاد با توان تکثیر دوقلو زایی و زایش‌های بالایی که نسبت به دام سنتی دارد می‌تواند یک مجموعه نمونه‌ای به عنوان مجموعه مادر شناخته شود.

بازدید از سایت پرورش میگو در گمیشان، بازدید از دو پهنه واقع در سایت پرورش ماهی در قفس آشوراده، افتتاح مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد رومن با سرمایه گذاری موقوفه میر سعدالله ایلخانی در گرگان، بازدید از مرکز دامپروری مهر ماندگار در شهرستان آق قلا از برنامه‌های رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گلستان است.

کد خبر 6083822

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • چشم‌انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • چشم انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا 
  • صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف
  • توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان