Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: کشور این تجربه را دارد که با استفاده از توانمندی‌ جوانان می‌توان از تحریم تسلیحاتی عبور کرد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم ، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور گفت: تنها راه بی خاصیت کردن تحریم‌ها توسط نخبگان، پیشرفت علمی و خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی‌زاده: سپاه "پهپاد MQ-9" از آمریکا غنیمت گرفته/ ناوهای آمریکا "سیبل" هستندکلکسیون پهپادهای غنیمتی سپاه از آمریکا + عکس

 

وی اظهار داشت: ستاد فرماندهی هوا فضای سپاه قدمگاه بزرگانی چون شهید تهرانی مقدم، شهید کاظمی و شهدای مدافع حرم است. شهدایی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن جان خود را برای حفظ کشور فدا کرده‌اند.

سردار حاجی زاده افزود: این افراد برای آنکه مردم ما در امنیت باشند تلاش شبانه روزی کرده‌اند و از جان خود گذشتند و امروز ادامه دادن راه آنها به عهده همین نخبگان است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات ارتباط بین نسل اول و نسل امروزی انقلاب است تا جوانان امروز با تلاش‌های کسانی که برای دفاع نظامی از کشور از جان گذشتند آشنا شوند.

سردار حاجی زاده ادامه داد: دفاع همچنان باقی است، دشمن همچنان وجود دارد و ما باید بتوانیم در همه بخش‌ها کشور را واکسینه کنیم.

وی افزود: همان گونه که نسل اول انقلاب به تکلیف خود عمل کرد و از همه چیز خود گذشت، جنگ را اداره کرد و پس از پایان دفاع مقدس راه رفع کاستی‌های تسلیحاتی را در پیش گرفت، امروز هم شما جوانان و نخبگان کشور باید ادامه دهنده این راه باشید.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه دشمنان امروز به ضعیف ترین خاکریز دفاعی یعنی اقتصاد کشور ما حمله کردند، تاکید کرد: موفقیت آنها به خاطر ضعف ما و نه قدرت آنهاست و امروز نسل جوان مهم ترین بخش در کشور ما برای رفع این کاستی‌ها است.

سردار حاجی زاده گفت: در دهه اول انقلاب عده‌ای بار بقیه مردم را به دوش کشیدند و جنگیدند و شما نخبگان کشور نیز باید بار دیگران را به دوش بکشید و فقط به فکر خود نباشید.­ امروز روز فداکاری و ایثار در جبهه علمی و جبهه  فناوری است.

وی خاطر نشان کرد: در تامین تسلیحاتی کشور این تجربه را داریم که با­ توانمندی جوانان می‌توانیم از تحریم عبور کنیم و این شدنی است و باید به حوزه‌های دیگر نیز بیش از پیش تسری یابد.

فرمانده نیوری هوافضای سپاه با بیان اینکه تمرکز روی بخش نظامی فقط دستیابی به سلاح نیست، گفت: از همه تخصص‌ها در حوزه نظامی می‌توان استفاده کرد و فناوری‌هایی که در این حوزه موفق به دستیابی آن می‌شویم در حوزه‌های دیگر نیز قابل استفاده است.

سردار حاجی‌زاده افزود: ظرفیت شما نخبگان کشور در رشته‌هایی که تحصیل می‌کنید هم در حوزه نظامی کاربرد دارند و می‌توان از آنها بهره جست و هم می‌توان آن را به حوزه‌های غیرنظامی تسری داد که این کار باید با تلاش بیش از پیش به بهترین شکل صورت پذیرد.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار امیرعلی حاجی‌زاده نیروی هوافضای سپاه پاسداران سپاه پاسداران اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی هوافضای سپاه پاسداران سپاه پاسداران اخبار نظامی نیروی هوافضای سپاه پاسداران سپاه پاسداران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مارک بوتنگا، نماینده بلژیک در پارلمان اروپا می‌گوید همه روز در غزه محل انباشت اجساد و گور‌های دسته جمعی می‌یابیم. همه اینها نماد نسل کشی هستند. صد‌ها جسد که برخی از آنها یونیفرم پزشکی بر تن دارند. برخی از آنها با دست‌های بسته اعدام شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ما تصاویر کودکان را می‌بینیم که تکه تکه شده اند. اتحادیه اروپا در برابر اینها چه می‌کند؟ ما در اینجا همکارانی داریم که شهامت حمایت از اسرائیل را دارند.
اگر بخواهم صادق باشد باید بگویم شرم، به خانه هایتان بروید و دیگر خارج نشوید.
اما اتحادیه اروپا به طور ویژه چه کاری می‌کند؟ وعده میلیون‌ها کمک بیشتر به اسرائیل می‌دهد و حتی تحریم تسلیحاتی اعمال نمی‌کند.
بله می‌تواند این کار را بکند، زیرا در سال‌های اخیر ما تحریم‌های تسلیحاتی علیه بلاروس، جمهوری آفریقای مرکزی، چین، ایران، لیبی، میانمار، کره شمالی، روسیه، سومالی، سودان، سودان جنوبی، سوریه، ونزوئلا، ترکیه، یمن و زیمبابوه اعمال کردیم. اما علیه اسرائیل نه، آنها در امان هستند.
چرا آنها در امان هستند؟
زیرا طرح استعماری آنها از سوی امپریالیسم اروپایی حمایت می‌شود.
در عمل هم این مسئله را با سلاح و میلیون‌ها کمک نشان می‌دهند.
به همین دلیل است که کشتار فلسطینی‌ها بدون همدستی مداوم اروپایی‌ها امکان پذیر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان