Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مهندس ید الله رحمانی در دیدار با دکتر فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی این نهاد حمایتی در استان فارس، افزود: نوع نگاه مثبتی که در تعامل کمیته امداد با دولت در اجرای برنامه های توسعه وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است. وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی در استان فارس اقدامات شایسته ای در حوزه های مختلف از جمله تحت پوشش قرار دادن افراد انجام داده است، افزود: بر اساس گزارش های موجود در خصوص تسهیلات بانکی نیز در دو سال گذشته دستگاه برتر استان شناخته شده و همچنین بخش عمده ای از منابع اشتغال پایدار روستایی را در مقایسه با سایر دستگاه های حمایتی جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری فارس همچنین به تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و استانداری فارس در زمینه ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان اشاره و ابراز امیدواری کرد با ادامه همکاری ها این اقدام شایسته نیز در راستای تاکید دولت در توجه به محرومان به نتیجه برسد. در این جلسه همچنین مقرر شد با تقویت همکاری بین کمیته امداد و اداره کل آموزش و پرورش استان اقداماتی در راستای بهبود شرایط دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان های استان انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان استان فارس اشتغال دولت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان زکات فطره و کفارات در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، یوسف علوی اظهار کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطره و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیر خانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، افزود: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان، تصریح کرد: تاکنون در استان سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان (نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

کد خبر 745388

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد