Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه رسالت امروز مدیران این است که با حضور مستمر خود در استان، نسبت به حل مشکلات مردم این منطقه اقدام کنند، افزود: یکی از ضروریات مدیران، حضور در جلسات است و عدم حضور در جلسه توسط مدیری فقط باید با کسب اجازه صورت گیرد که این اجازه شامل خروج از استان نیز می‌شود، در واقع نوعی اطلاع‌رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز نیازمند فرهنگ‌سازی مقوله مسئولیت‌پذیری در جامعه هستیم که متاسفانه این مهم تا به امروز در کشور محقق نشده است، ادامه داد: عدم فرهنگ‌سازی در خصوص مسئولیت‌پذیری در کشور باعث شده است تا همه توفیقات به اسم همگان نوشته شود اما اگر قصوری در این بین صورت گیرد، هیچ‌کس حاضر به پذیرش مسئولیت آن نیست که این مهم باید برطرف شود.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه آنچه که امروز بیش از هر چیزی دیگری باعث نارضایتی مردم از دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌شود، بحث تصریح کرد: بدون شک، در برهه کنونی دستگاه‌ها باید بتوانند در انجام برخی از امور محوله، به یک سری هماهنگی‌های مشترک دست یابند تا بعد از این شاهد انجام موازی‌کاری از سوی هیچ دستگاه، نهاد و یا ارگانی نباشیم.

حقیقی در ادامه، از پروژه‌های نیمه‌تمام به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم استان یاد کرد و با اشاره به اینکه وجود این پروژه‌ها باعث به وجود آمدن نارضایتی‌هایی نیز شده است، اظهار کرد: امروز نیاز مبرم به این داریم که فضای آرامی در جامعه حاکم باشد، لذا بهترین روش برای رسیدن به این آرامش، از بین بردن موانعی است که باعث به سرانجام نرسیده کارها و نیمه‌تمام ماندن پروژه‌های می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، جای مصوباتی که کار کارشناسی بر روی آن‌ها صورت نگرفته است، نیست، افزود: هر طرح و موردی که بدون کار کارشناسی در این جلسه مطرح شود، بی‌تردید از دستور جلسه کنار گذاشته خواهد شد، مهم‌تر از همه اینکه مدیران باید با آمادگی کامل در این جلسات حضور داشته باشند.

استاندار زنجان ی همچنین بر ضرورت راه‌اندازی میز خدمت در همه ادارات تاکید و خاطرنشان کرد: اینکه ما بیاییم و به صورت سمبلیک میز خدمت را در سازمان‌ها و ادارات راه‌اندازی کنیم، کار پسندیده‌ای نیست؛ چرا که هدف از راه‌اندازی میز خدمت، بهره‌مندی مراجعه‌کنندگان از خدمات اولیه و راهنمایی‌هایی است که توسط متصدیان میز خدمت صورت می‌گیرد.

حقیقی بر لزوم تعریف چند پروژه محوری به عنوان نقشه راه اثر بخش در استان تاکید کرد و گفت: این امر  منجر به تدوین برنامه عملیاتی برای پیشبرد طرح های مهم می شود.

کد خبر 4484283

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان شورای برنامه ریزی فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با توجه به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برخورد با مراکز غیرقانونی سقط جنین و اشخاصی که به سقط غیرقانونی جنین کمک می‌کنند، در استان زنجان به‌صورت جدی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه جوانی جمعیت با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص فرزندآوری و اجرای قانون جوانی جمعیت، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب منجر به شکل‌گیری گفتمانی در این خصوص شده و تأثیر مثبتی را در جامعه برجای گذاشت، هرچند اقدامات در ابتدا سرعت لازم را نداشت.

وی گفت: کمترین تعداد ولادت در خصوص نرخ جایگزینی جمعیت در سال‌های اخیر، مربوط به سال ۹۸ با ۱۱ درصد کاهش بود، اما روند مذکور با توجه به آمار سال ۱۴۰۲ و رسیدن به ۱/۵ درصد کاهش، حاکی از بهبود نسبی اوضاع و توقف شیب نزولی کاهش موالید در استان بوده و نشانگر توجه مردم به سیاست‌های جوانی جمعیت است.

معاون استاندار زنجان تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول باید اهتمام بیشتری در زمینه تسهیل ازدواج و فرزندآوری داشته باشند تا این روند ارتقا پیدا کند.

رفیعی با بیان اینکه تشکل‌های مردمی و خیریه‌های متعددی در زمینه ازدواج و فرزندآوری در استان وجود دارند که هم در زمینه فرهنگ‌سازی و هم اقدامات حمایتی فعالیت می‌کنند و در این زمینه اثرگذار هستند، گفت: دستگاه‌های متولی باید با نگاه حمایتی، تسهیلگر فعالیت‌های تشکل‌های مردمی در این حوزه باشند.

وی تصریح کرد: در کنار اجرای طرح نفس (نجات و حفظ جنین سالم از سقط) و به منظور مقابله با سقط غیرقانونی جنین در استان، کارگروهی تشکیل شده که به‌صورت جدی و با پشتیبانی دستگاه قضائی، با تمامی مراکز و اشخاصی که به صورت غیرقانونی در این حوزه فعالیت دارند، برخورد می‌شود.

کد خبر 747285

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه