Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@02:41:15 GMT

مرگ مادر همدانی پس از زایمان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۳۴۰۶

حوادث رکنا: مادری پس از زایمان در بیمارستان بوعلی همدان تسلیم مرگ شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دکتر علی احسان صالح، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح دیروز یک مادر پس از زایمان در بیمارستان جان باخت که علت مرگ آن توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه نمونه برداری از این فرد صورت گرفته است، تصریح کرد: ممکن است این مادر بر اثر آمبولی لخته خون یا آمبولی مایع آمونیاتیک جان باخته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح در پاسخ به اینکه خانواده متوفی اعلام کرده اند دخترشان پس از تزریق آمپول تشنج و سپس فوت کرده، عنوان کرد: نمی توان در این زمینه تا زمان بررسی نمونه ها و انجام آزمایشات لازم اظهار نظر کرد که ممکن است این موضوع بین یک تا دو ماه به طول انجامد.

متوفی منصوره حسینی شعار، رئیس کتابخانه مرکزی همدان حدودا 35 ساله بوده که پس از تولد نخستین فرزندش در بیمارستان بوعلی همدان جان باخت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پزشکی اخبار حوادث بیمارستان زایمان مرگ مادر همدان حوادث همدان اخبار همدان عکس زن زندگی صبح جوان فیلم مرد ایران پلیس مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: در غزه دیگر هیچ نوزادی با اندازه طبیعی وجود ندارد

یک مقام سازمان ملل تاکید کرد که «پزشکان دیگر نوزادانی با اندازه طبیعی در غزه نمی‌بینند». وی خاطرنشان کرد که 180 زن هر روز در نوار ویران شده غزه در حالی که از گرسنگی و کم‌آبی رنج می‌برند، زایمان می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دومینیک آلن، مسؤول صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در کنفرانس مطبوعاتی ویدئویی در قدس گفت: «شخصاً غزه را در این هفته به‌خاطر میلیون‌ها زن و دختر، برای ۶۵۰ هزار دختر در سن باروری به‌ویژه برای ۱۸۰ زنی که هر روز زایمان می‌کنند، وحشت‌زده ترک کردم.»

به نقل از لوریان لو ژور، او توانست از بیمارستان‌هایی که هنوز خدمات زایمان در شمال نوار غزه را ارائه می‌دهند، بازدید کند، جایی که به گفته وزارت بهداشت غزه، بیش از ۳۱ هزار نفر از زمان آغاز حمله رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند.

دومینیک آلن عنوان می‌کند: «پزشکان می‌گویند که دیگر نوزادان با اندازه طبیعی نمی‌بینند. از سوی دیگر، به طرز غم‌انگیزی، آنها شاهد تولد نوزادان مرده و مرگ‌ومیر بیشتر نوزادان هستند. این مادران باید فرزندان خود را در آغوش خود بگیرند، نه در کاور جسد.»

وی همچنین بر کمبود مواد بیهوشی برای سزارین سخن گفت و امتناع مقامات صهیونیستی از ارسال محموله‌های خاص کمک‌های صندوق جمعیت ملل متحد را محکوم کرد.

او گفت: «اگر بتوانم تصویری از آنچه در غزه دیدم و احساس کردم، شنیدم ترسیم کنم، این یک کابوس بزرگ‌تر از یک بحران انسانی است، این بحران «انسانیت» است. بدتر از آن چیزی که بتوانم توصیف کنم، آنچه عکس‌ها نشان می‌دهند، بیشتر از آن چیزی است که تصورش را بکنید.»

او در حالی که دستانش را روی دهانش گذاشت، ادامه داد: هرکسی را که دیدیم یا با آنها صحبت کردیم لاغر و گرسنه بودند و همه این حرکت را در جستجوی غذا انجام می‌دهند.

آلن همچنین عبور از یک ایست بازرسی نظامی را روایت کرد، جایی که کودکی، شاید پنج ساله، با ترس راه می‌رفت، دست‌هایش را در هوا بالا برده بود در حالیکه خواهرش با پرچمی سفید پشت سر او راه می‌رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دردسر متا برا اشتراک‌گذاری داده بین اینستاگرام و تردز در ترکیه
  • ساخت نخستین موتور فرد سیلندر کشور توسط مخترع همدانی
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • افزایش قیمت برخی لوازم خانگی؛ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • زایمان موفق مادر مبتلا به التهاب درون شامه قلب، در مشهد
  • دردسر گوگل در هند به دلیل انحصارطلبی!
  • نوروز بارانی همراه با رعد و برق در انتظار همدانی‌ها
  • سازمان ملل: در غزه دیگر هیچ نوزادی با اندازه طبیعی وجود ندارد
  • فرشته‌ای در برف متولد شد