Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان این دانشگاه که مرتبط با این معاونت است، حمایت می‌کند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از پایان نامه‌های دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه مرتبط با اولویت‌های این معاونت است، حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمایت از پایان نامه از سوی این معاونت با هدف استفاده از نتایج پژوهش‌ها در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی در دانشگاه تهران صورت می‌گیرد.

تامین نیاز‌های پژوهشی در حوزه فرهنگی و اجتماعی، هدفمند سازی پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویی در راستای نیاز‌ها و اولویت‌ها، تقویت و ارتقا نقش دانشجویان در توسعه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌های دانشجویان برای دستیابی به اولویت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه و تقویت روحیه خلاقیت و ایده‌پردازی در دانشجویان از اهداف اجرای این طرح است.

موضوعات رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی که برای حمایت در کمیته بررسی خواهند شد، شامل ۱۶ محور است.   ردیف عنوان ردیف عنوان ۱ زیست‌بوم دانشجویی و مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ۹ تبیین فرهنگ، تمدن و هویت اصیل اسلامی-ایرانی ۲ تبیین مولفه‌های فرهنگ دانشگاهی ۱۰ مطالعات اجتماعی گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی ۳ بررسی راهکارهای ترویج مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای ۱۱ شناسایی، نقد و ارائه‌ الگوی روندهای سیاستگذاری فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها ۴ بررسی راهکارهای ارتقا مهارت‌های اجتماعی دانشجویان و تسهیل روند جامعه‌پذیری آنان ۱۲ طراحی الگوی جامع برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی در راستای اولویت‌ها و چشم‌انداز فرهنگی دانشگاه تمدن‌ساز ۵ بررسی راهکارهای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان ۱۳ طراحی الگوی ارزیابی و پایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ۶ بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی ۱۴ تبین جایگاه فرهنگ و ارتباط آن با ارتقا عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها ۷ تحلیل محتوای نشریات دانشجویی ۱۵ ارائه راه کارهای بهره‌گیری مطلوب از فضای مجازی و فناوری‌های نوین فرهنگی، هنری و رسانه‌ای ۸ راهکارهای پر کردن اوقات فراغت جوانان دانشجو به نحو مؤثر و توجه به آموزش‌محوری و مهارت‌آموزی ۱۶ بررسی مناسبات علمی-فرهنگی تمدن ایرانی-اسلامی با سایر تمدن‌ها و فرهنگ‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت فرهنگی دانشگاه تهران پایان نامه موضوعات پژوهشی حمایت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور

دو پایان نامه دانشجویان دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های تقاضامحور برتر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پایان نامه‌های حدیث صدیق فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته حشره شناسی کشاورزی و حامد زارع فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فرآوری مواد معدنی از دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان که پایان نامه هایشان به ترتیب با راهنمایی محمدامین جلالی و مصطفی مالکی مقدم به انجام رسیده است توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور معرفی شدند.

طبق این گزارش خلاصه‌ای از دستاورد‌های این پایان نامه‌ها در کتاب «پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضامحور دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور» نیز منتشر شد.

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»
  • حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان