Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس در این نشست گفت: با توجه به خلاء موجود در بودجه احتمالی پیشنهادی دولت و براساس نشست روسای سه قوه مقرر شده این خلاء بررسی و پس از رفع به صحن مجلس ارائه شود، در نتیجه در موعد مقرر قانونی بودجه به مجلس ارائه نمی‌شود.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به بودجه سال‌جاری گفت: براساس قانون بودجه سال‌جاری درآمدهای دولت براساس ۲ میلیون ۳۰۰ هزار بشکه به قیمت هر بشکه ۵۵ دلار و قیمت هر دلار ۳۵۷۰ تومان پیش‌بینی شده که در طول سال شاهد نوسان و بخصوص افزایش چشمگیر قیمت ارز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: در این بودجه بیشترین تلاش بر اجرای هدفمندی یارانه‌ها و تمرکز بر حوزه رفاه اجتماعی بود که امسال از لحاظ مصوبات و اعتبارات پیش‌بینی شده سال طلایی در این حوزه بویژه کمیته امداد و بهزیستی بود.

وی افزود: علی‌رغم پیش‌بینی بودجه خوب و عالی در راستای اشتغال‌زایی روستاییان و عشایر متاسفانه بروکراسی و شرایط و نحوه اعطا این تسهیلات جز یأس و نا امیدی و اتلاف‌وقت و انرژی چیزی دیگری را شاهد نیستیم.

این نماینده  مجلس همچنین گفت: خرد شدن تسهیلات و اعتبارات همواره نتیجه منفی دارد. اگر همین اعتبارات تجمیع و پروژه‌های ملی و بزرگی اجرا شود علاوه بر رونق اقتصادی بازدهی مناسب‌تری را خواهند داشت.

وی مشکل حاد جامعه را اشتغال عنوان کرد و گفت براساس شواهد و آمار و ارقام موجود شاهد افزایش نرخ بیکاری بویژه بیکاری شاغلان در اثر کاهش رونق اقتصادی و سایر شاخص‌های توسعه‌ای هستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی بودجه خراسان رضوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد