Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ پزشکی شهرستان دزفول به منطقه محروم" روستا خیبر" از توابع این شهرستان عزیمت کردند تا با ارائه خدمات درمانی رایگان سلامتی را به مردم این منطقه هدیه دهند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، یکی از برنامه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان دزفول  اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم این شهرستان بوده تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی رایگان درد و رنجی از مردم این مناطق محروم  بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این بار به همت کانون بسیج جامعه پزشکی دزفول، سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و همچنین حوزه بسیج مقاومت البوالفضل (ع) بخش چغامیش اعزام شده بودند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه بدهند.

به گزارش تسینم، این تیم اعزامی  متشکل ازپزشک زنان، داخلی، اطفال، ماما، پزشک عمومی و دندان پزشک  بود.

R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: زائران حج عمره باید برای پیشگیری از گرمازدگی چند نکته را رعایت کنند و چنانچه این نکات را رعایت کنند، دچار گرمازدگی نمی‌شوند.

وی توضیح داد: در درجه اول زائران باید به توصیه‌های کادر پزشکی و اطلاع‌رسانی‌های کاروانشان توجه کنند و حتما لباس نخی رنگ روشن، کلاه و ماسک را به همراه داشته باشند و همچنین لازم است در طول سفر به مقدار کافی مایعات مصرف کنند و روزانه دوش بگیرند و کفش مناسب نیز به همراه داشته باشند.

مرعشی در مورد هزینه‌های درمانی زائران بیان کرد: زائران هیچ هزینه‌ای برای درمان رپرداخت نمی‌کنند و تمام خدمات درمانی که در طول سفر حج چه توسط کادر پزشکی خودمان و چه توسط پزشکان کشور عربستان به زائران ارائه می‌شود در پرداختی ابتدایی زائر لحاظ شده و کلیه خدمات درمانی برای حجاج رایگان است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر درباره برنامه‌های این مرکز برای پیاده‌روی اربعین توضیح داد: چند جلسه با حضور گروه‌های بهداشتی و درمانی که چه به‌صورت داوطلبانه و چه با همکاری هلال احمر خدمات ارائه می‌دهند، برگزار شده و معاونت عتبات هلال احمر در ایام حج نیز این جلسات را ادامه می‌دهد و به امید خدا خدمت‌رسانی در اربعین امسال بهتر از سال‌های قبل خواهد بود.

یادآوری می‌شود، اولین گروه از زائران حج عمره سال جدید از روز سوم اردبیهشت ماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

کد خبر 845699 منبع: میزان برچسب‌ها گرما خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت هلال احمر حج - عمره

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان بیش از ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی در مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی
  • زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی