Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ " بهادر اسماعیلی " در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان 97 ، بیان کرد: باید با برنامه ریزی، هدف گزاری، هماهنگی و همدلی اقدامات سریع و صحیحی را در راستای تسهیل در عبور و مرور مردم در جاده ها و محورهای مواصلاتی انجام داد. وی گفت: طرح انتظامی و ترافیکی زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه های امدادی از 22 آذر آغاز و با استفاده از 75 گشت خودرویی، 20 گشت نامحسوس،6 پایگاه زمستانه و 15 پاسگاه پلیس راه تا 22 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به بکارگیری بیش از 500 نیروی پلیس در اجرای این طرح، افزود: در این طرح سایر نیروهای امدادی از جمله راهداری، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر نیز مشارکت خواهند داشت. این مقام انتظامی گفت: طی 8 ماهه سال جاری آمار جانباختگان تصادفات رانندگی در استان، 11 درصد کاهش یافته است. وی کاهش تصادفات را از مطالبات مهم مقام معظم رهبری و از اولویت های اصلی نیروی انتظامی عناون کرد و افزود: امیدوار هستیم با توجه به آمادگی پلیس و نیروهای امدادی و همچنین تعامل و همکاری خوب مردم با خدمتگزاران خود، شاهد کمترین تلفات و حوادث رانندگی در سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی باشیم. در پایان این مراسم، رژه خودروهای پلیس و سایر ارگان های دخیل در طرح زمستانه با نظم خاصی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه تصادفات رانندگی زمستان فرماندهی انتظامی استان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: در ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه ظهر امروز، گزارش برخورد دو خودرو سواری و تریلی در کیلومتر ۷۰ محور مشهد - تربت‌ حیدریه به پایگاه امداد و نجات شهدای گرماب اعلام شد که بلافاصله عوامل امدادی با خودرو آمبولانس به محل اعزام شدند.


محمد امانی افزود: پس از رسیدن تیم امدادی و بررسی حادثه مشخص شد که ۶ نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌ اند و یک نفر به دلیل شدت جراحات در دم فوت کرده است.


وی ادامه داد: مصدومان توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت