Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش ایسنا، عبدالله پاکاری در دیدار با والدین شهید «ناصر رحیمی» در شهرستان سیاهکل، بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، عرصه علمی و بسیاری از حوزه‌های مختلف نقش شهدا و حضور بی‌بدیل آنها انکارناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند، گفت: شهدا در مقام شفاعت هستند و اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده آنهاست. خانواده شهدا باید قدردان جایگاه خود باشند و هیچ گاه به فکر معاوضه آن با برترین‌های دنیا نباشند. عملکرد خانواده شهدا نزد خداوند دارای مزد و پاداش است.

پاکاری خاطرنشان کرد: از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است، احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است. خانواده شهدا نیز بی شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه خواهند داد و برای جامعه الگو و الهام‌بخش خواهند بود.

وی جایگاه خانواده شهدا و به ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و افزود: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان همچنین با پدر شهید روحانی «عبدی»، مادر شهید «بهزاد محمدی»، والدین شهید «ابراهیم واحدی»، والدین شهید «امیدوار» و مادر شهید «شمس دیلمی» در سیاهکل دیدار کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید منطقه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران