Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@11:09:52 GMT

واکنش امارات به توافق یمنی‌ها در سوئد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۳۵۸۲

واکنش امارات به توافق یمنی‌ها در سوئد

وزیر مشاور در امور خارجه امارات به توافق طرف‌های درگیر در یمن در مذاکرات سوئد واکنش نشان داد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات گفت که ما از توافق سوئد استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد که فشارهای نظامی بر نیروهای انصارالله در الحدیده نتیجه بخش بود.

مذاکرات حل بحران یمن که از چند روز پیش بین طرف‌های درگیر در سوئد آغاز شده بود امروز پنج شنبه به پایان رسید.

عبد السلام آخرین روند مذاکرات یمن در سوئد را تشریح کردمحورهای مذاکرات صلح یمن در سوئدجدیدترین جزئیات از مذاکرات حل بحران یمن در سوئد

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در نشستی خبری که در پایان مذاکرات سوئد برگزار شد گفت: باید این مذاکرات به منظور رسیدن به حل سیاسی بحران یمن ادامه یابد.

وی افزود: ما به نتایج مهمی در جریان این دور از مذاکرات حل بحران یمن در سوئد دست یافتیم و بر سر تسهیل امور در استان تعز توافق کردیم.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حدادعادل رییس بنیاد سعدی با صدور حکمی سیدعلی موسوی زاده را به عنوان معاون جدید امور بین الملل این بنیاد منصوب کرد.

مشروح متن این حکم انتصاب در ادامه می آید:

جناب آقای سیدعلی موسوی زاده

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده‌ای که در مدیریت‌های فرهنگی و بین المللی دارید به سمت «معاون امور بین المل بنیاد سعدی» منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال و بکارگیری توان و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقا بنیاد سعدی موفق و موید باشید.

توفیق روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

سیدعلی موسوی زاده که از سال گذشته به عنوان مشاور ریاست بنیاد سعدی و مدیر انتشارات بین المللی آزفا در این بنیاد حضور دارد، در کارنامه فعالیت‌های خود تجربیات و سوابقی همچون مدیرکل ارزیابی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قائم مقام انتشارات بین المللی الهدی، وابسته فرهنگی در کشورهای قطر، سوریه و روسیه و رایزن فرهنگی ایران در کشور عمان را نیز به همراه دارد.

کد خبر 6078044 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل/ در دقیقه۹۰ از برنامه حوثی ها مطلع شدیم
  • روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار می‌شود
  • واکنش امارات به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • واکنش هند به عملیات نظامی ایران: همه طرف‌ها به مذاکرات بازگردند