Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که از داخل زندان با برقراری تماس تلفنی از مردم به ویژه شهروندان بوشهری کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جوشن سهرابی، رئیس پلیس Police آگاهی استان بوشهر با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های متعدد شهروندان و تعدادی از کارکنان نهاد های دولتی مبنی بر کلاهبرداری Fraud تلفنی از آنها، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بررسی و تحقیقات اولیه و همچنین در اظهارات شکات مشخص شد، کلاهبردار با سوژه مورد نظر خود تماس تلفنی برقرار کرده و عنوان می‌کند که فرد به عناوین مختلف برنده جایزه نقدی یا کمک ‌هزینه سفر به عتبات عالیات شده است و پس‌ از آن با فریب دادن اشخاص، آنها را پای دستگاه عابر بانک کشانده و با راهنمایی‌های غلط و پیچیده، نسبت به انجام عملیات بانکی و برداشت از حساب آنها اقدام می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس، مشخص شد فردی که به اتهام حمل مواد مخدر Drugs به حبس ابد محکوم شده است با تشکیل گروهی از زندانیان در زندان Prison و استفاده از خطوط مختلف تلفن همراه اقدام به کلاهبردی از مردم به ویژه تعدادی از شهروندان بوشهری می کنند.

سهرابی با بیان اینکه با هماهنگی قضایی تحقیقات از این کلاهبرداران ادامه دارد به شهروندان تاکید و توصیه کرد: در صورت مواجهه با تماس های مشکوک به بهانه برنده شدن در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، کمک هزینه سفر به عتبات و عالیات و سفارش و خرید فروش مواد غذایی، پیش از واریز وجه از صحت موضوع اطمینان حاصل کنند تا مورد کلاهبرداری افراد سودجو قرار نگیرند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پلیس Police کلاهبرداری Fraud سفر مواد مخدر Drugs زندان Prison سفر کلاهبرداری اخبار حوادث زنان زندان مردان مرد دردسرساز حوادث بوشهر اخبار بوشهر عکس زن زندگی صبح جوان فیلم مرد ایران پلیس مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی