Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@14:05:38 GMT

افزایش 13 درصدی تردد در جاده‌های استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۳۶۶۳

به گزارش ایلنا از قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری امروز پنجشنبه در آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس‌راه و سازمان‌های امدادی و ترافیکی استان، تاکید کرد: براساس آمارهای موجود هر 24 ثانیه یک‌نفر در جهان و بیش از یک‌میلیون نفر در سال جان خود را در سوانح رانندگی از دست می‌دهند که این میزان در منطقه خاورمیانه سه برابر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد تلفات جاده‌ای کشور در سال گذشته را 16 هزار نفر اعلام و یادآور شد: خوشبختانه با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سال 85 به بعد استارت کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای این استان آغاز شده است.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: سال گذشته 276 نفر براثر سوانح رانندگی جان خود را در این استان از دست دادند در حالی‌که این آمار نسبت به سال 95 با کاهش روبرو بوده است.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: طرح زمستانه پلیس از 22 آذر تا 22 اسفندماه سال‌جاری در سطح راه‌های اصلی و فرعی ادامه خواهد داشت.

این مسئول انتظامی در پایان افزود: از مسافران و رانندگان درخواست داریم با توجه به فصل سرما، در طول مسیرهای عبوری همواره با پلیس مستقر در جاده و نیروهای راهدار همکاری لازم را داشته و رانندگان نیز از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راه تلفات جاده ای پلیس راه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال اجرا شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس به سمت مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران پیش از سفر جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6096131

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد