Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد امروز «پنج شنبه» به مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و روح الله باقری ترکیب پدیده: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد، مرتضی منصوری دقایق و حواشی حساس: دیدار تیم‌های استقلال و پدیده مشهد با یک دقیقه سکوت به احترام در گذشت مرحوم ایرج دانایی‌فرد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بازیکنان استقلال با پیراهن منقش به تصویر مرحوم ایرج دانایی فرد وارد ورزشگاه شدند. مرتضی تبریزی، مهدی رحمتی وفرشاد محمدی مهر پیش از شروع بازی از یحیی گل محمدی رخصت گرفتند. یحیی گل محمدی سمت وینفرد شفر رفت و با او خوش و بش کرد. بازیکنان پدیده و کادرفنی این تیم حلقه اتحاد تشکیل دادند. پیش از شروع بازی باشگاه استقلال از سیروس دین محمدی و علی سامره تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین بود که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی پوشان پایان یافت.

آبی‌ها در دقیقه ۲۱ موفق شدند به گل نخست بازی دست پیدا کنند. ارسال خوب جلالی از سمت چپ در محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن نیز ضربه اش را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به مهدی محمدی اندکی تغییر مسیر داد و همین کافی بود تا جعفرپور نتواند واکنش درستی روی این صحنه داشته باشد و توپ وارد دروازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استقلال نیمه دوم را خوب و هجومی آغاز کرد. ارسال تماشایی بلانکو به پشت مدافعان، موقعیت خوبی را برای مهرداد محمدی ایجاد کرد و او پس از ورود به محوطه جریمه، با خطای محمدرضا رضایی سرنگون شد و وحید کاظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. خود محمدی پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرادمند دقیقه ۷۷ بازی توانست با ضربه سر گل سوم استقلال را به ثمر برساند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ادامه بازی، فراز امامعلی بازیکن شمس آذر توانست در دقیقه ۸۳ گل اول این تیم را بزند. فخریان در دقیقه ۸۵ بازی توانست کل دوم را به ثمر برساند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع استقلال به پایان رسید.  

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. شمس آذر نیز با ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • (ویدئو) لحظه شروع طوفان و سیل آخرالزمانی در دبی
  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • استقلال ۳- شمس آذر ۲
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!