Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۹۴ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، افزایش ۷.۸ درصدی تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور نشان می‌دهد که در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی کشور به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۹۴تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۷.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

گفتنی است سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۸درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک تردد خودروها وسایل نقلیه افزایش تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم