Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:56:28 GMT

مرد شیشه‌ای پس از آتش زدن چندین خودرو به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۳۸۵۰

مرد شیشه‌ای پس از آتش زدن چندین خودرو به دام افتاد

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت مردی شیشه‌ای خبر داد که چند خودرو را در محدوده عبدل‌آباد تهران به آتش کشیده بود. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام گزارش یک فقره آتش‌سوزی عمدی خودرو در عبدل‌آباد تهران، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با آغاز تحقیقات و قبل از شناسایی متهم، گزارش دوم و سوم وقوع آتش‌سوزی عمدی نیز در این محدوده به پایگاه ارسال شد.

با توجه به حساسیت موضوع، مأموران تحقیقات تخصصی را در این رابطه آغاز کردند که مشخص شد آتش‌سوزی‌ها توسط یک نفر صورت گرفته و متهم هر بار با تغییر دادن لباس خود، سعی داشته مورد شناسایی واقع نشود.

در ادامه تحقیقات مأموران توانستند تصویری از متهم به دست بیاورند که با استفاده از اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم در همان محدوده شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی تیمی برای دستگیری وی اعزام شد.

مأموران پلیس، مخفیگاه متهم را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه وی را هنگام ورود به مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و علت آتش‌ زدن خودروها را مصرف شیشه اعلام کرد.

سرهنگ حیدر آسبان؛ رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: تحقیقات تکمیلی از متهم درباره علت و چگونگی انتخاب خودروها ادامه دارد.

همسرکشی در سن 80 سالگی/ قاتل یک روز کنار جسد زنش باقی ماند

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کرده و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطر شأن کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 6086592

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر