Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: ۱۰۰۰تخت بیمارستانی در استان به بهره برداری میرسد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری با حضور در بیمارستان در حال تاسیس تخصصی زنان ارومیه از روند احداث این بیمارستان بازدید کرد و گفت: یکی از شاخص های استان برخورداری از تختهای بیمارستانی است و در سال جاری نزدیک به 1000 تخت در استان افتتاح خواهد شد که تعدادی از آنها در سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان افتتاح گردیدند و بقیه هم تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امیدواریم با این افتتاحها از متوسط کشوری بالاتر برویم و یکی از شاخص های عقب ماندگی ما ارتقاء یابد و بهبود مطلوبی را در شاخصهای تخت بیمارستانی داشته باشیم.
شهریاری خاطر نشان کرد: امروز به امید خداوند و با همت مسئولین دانشگاه پروژه 300 تختخوابی بیمارستان جامع زنان بدون داشتن ردیف با استفاده از منابع استانی شروع شده و پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدواریم سال آینده نیز به بهره برداری برسد تا یکی از مشکلات ما در بخش زنان برطرف گردد و بتوانیم بیمارستان کوثر را هم وسیع تر کرده و به بخش کودکان تبدیل نماییم.
استاندار آذربایجان غربی  اظهار امیدواری کرد که با انجام وظایفشان از نظر تامین اعتبارات این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
دکتر آقازاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این بازدید اشاره ای به روند احداث این پروژه نمود و گفت: بیمارستان 300 تختخوابی جامع زنان ارومیه حدود 14 ماه است که شروع شده و تا به امروز 70 میلیارد تومان هزینه گردیده و برای تجهیزات آن نیز 50 میلیارد دیگر نیاز است و این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا هفته دولت سال 98 به بهره برداری برسد و پیش بینی نمودیم که با 200 میلیارد تومان هزینه به اتمام برسد.
به گزارش ایسنا؛ این بیمارستان با زیربنا بالغ بر ۳۰۰۰۰ مترمربع و در ۸ طبقه خواهد بود که تعداد ۹ اتاق عمل دارد. فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و فاز دوم این پروژه در حال ساخت است پروژه از پیشرفت ۷5 درصدی برخوردار است و اگر اعتبار تامین شود در هفته دولت ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید .
بیمارستان تخصصی زنان ارومیه ۳۰۰ تخت بستری دارد و در فضای داخلی امکاناتی از جمله؛ تصویربرداری، رادیوگرافی، سونوگرافی، اورژانس درمانگاه، آزمایشگاه، بخش جراحی، بخش مراقبت‌های ویژه، بخش زایمان، مراقبت‌های ویژه نوزادان، بخش‌های بستری و پدچرخ‌بال را دارد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زایمان شاخص منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳