Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران گفت: بیش از 80هزار مازندرانی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیمی امروز در جلسه راهبردی بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر که به ریاست خنجری فرماندار بهشهر برگزار شد؛ هدف از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر  را در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: همه روستائیانی که نتوانستند در سازمان تامین اجتماعی بیمه شوند؛ می توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر قرار بگیرند.

ابراهیمی گفت: در شهرستان بهشهر تاکنون ۶۵۰۰ نفر بیمه شده این صندوق هستند که از این تعداد ۴۰۰ نفر مستمری بگیرهستند.

این مسوول با اشاره به بیمه شدگان این صندوق در استان مازندران یادآور شد: در مازندران، بیش از 80 هزار نفر بیمه شده روستاییان هستند که اکنون ۴ هزار نفر مستمری بگیر هستند .

 ابراهیمی، با بیان اینکه روستائیان با پرداخت حق بیمه از مزایای بیمه ای بهرهمند می شوند؛ اظهار داشت: تمامی کشاورزان شاغل در بخش کشاورزی، روستائیان و عشایر، شاغلان فصلی، زنان خانه‌دار روستایی و عشایری، ساکنان و رانندگان حمل بار و مسافربر بین‌شهری در شهرها می‌توانند عضو این صندوق شوند.

.مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران ادامه داد: بیمه شدگان می توانند از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل (مردان و زنان سرپرست خانوار) و مدد جویان بهزیستی شامل زنان سرپرست خانوار و نیز مدیر و مربیان مهد کودک های روستایی بصورت رایگان (از محل پرداخت دولت) می توانند در این صندوق ثبت نام کنند.

 ابراهیمی افزود: همه کسانی که نتوانستند به هر طریقی عضو و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شوند؛ می توانند در شهرهای زیر ۲۰هزار نفر و حتی ساکنین شهرهای بزرگ زیر ۴۰ سال هم می توانند از طریق خود اظهاری بیمه این صندوق شوند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بازنشستگی جامعه سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی مردان و زنان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۷میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی مه ولات پرداخت شده است.

هادی ساربان ۱۱ اردیبهشت در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی و دام این شهرستان به پرمخاطره بودن بخش کشاورزی و وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر و همچنین اهمیت بیمه در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: در بیمه‌های کشاورزی ۶۵ درصد حق بیمه توسط دولت و کمتر از ۳۵ درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در سال گذشته طبق گزارش صندوق بیمه محصولات کشاورزی کل حق بیمه پرداختی توسط کشاورزان ۷.۹ میلیارد تومان بوده در حالی که ۱۷ میلیارد تومان به بیمه‌گذاران غرامت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خشکسالی و سرما را از مهمترین عوامل خسارت‌زای سال گذشته دانست و از کشاورزان خواست برای ضمانت، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: این صندوق در سال گذشته ۱۵ محصول را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد ۸ محصول در سال گذشته خسارت دیده و در این بین بیشترین غرامت پرداختی مربوط به محصول پسته به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان است.

خزاعی در پایان از اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و تخفیفات ویژه حق بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال زراعی جدید در شهرستان مه ولات تاکنون ۸۱۱ فقره بیمه‌نامه برای ۱۳ محصول صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به محصول پسته ۵۷۱ فقره و به مساحت ۲۴۰۵ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد