Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:01:42 GMT

حضور بیش از ۱۲۰۰ نیرو در اجرای طرح زمستانه پلیس قم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۳۹۲۵

حضور بیش از ۱۲۰۰ نیرو در اجرای طرح زمستانه پلیس قم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر پنج شنبه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه قم که در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه تعداد فوتی‌های تصادفات هشت ماهه نخست امسال ۱۳۱ مورد بوده است، افزود: تعداد تصادفات بوقوع پیوسته طی این مدت ۲ هزار و ۱۹۱ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۸ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ نفر  در محورهای آزادراه قم – تهران، ۱۴ نفر در محور قم – سلفچگان و ۱۱ نفر در اتوبان قم – کاشان بر اثر تصادف فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ درصد از تصادفات رانندگی در آزادراه‌ها، ۲۹ درصد در بزرگراه‌ها، ۱۶ درصد در جاده‌های اصلی و ۱۸ درصد در جاده‌های روستایی این استان به وقوع پیوسته است. 

وی گفت: همانند سال‌های گذشته برای کنترل و نظارت در رانندگی و کمک به رانندگان در سه نقطه استان شامل کیلومتر ۶۰ آزادراه قم - تهران، کیلومتر ۶۰ جاده قدیم قم - تهران و نیز محور سلفچگان - اراک پایگاه‌های امدادی و خدمات رسانی دایر شده است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه طرح زمستانه پلیس راه از امروز آغاز می‌شود، افزود: این طرح تا ۲۲ اسفندماه امسال با همکاری دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌ها برای ایجاد فضایی امن برای مردم ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح زمستانه پلیس افزایش انضباط ترافیکی در جاده‌ها، ایجاد بستر امن برای رانندگی مردم، مدیریت حوادث ترافیکی و افزایش سرعت رسیدگی به تصادفات با همکاری سایر دستگاه‌های استان است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: پلیس با اجرای طرح زمستانه به خدمت رسانی به مردم با همکاری، دستگاه‌های خدماتی و امدادی، ارائه خدمات هماهنگ با سایر دستگاه‌ها، بالا بردن قدرت سرویس دهی به مردم، ایجاد بستر مناسب برای سفرهای مردم و کاهش تصادفات و خسارت‌ها می‌پردازد. 

وی گفت: در اجرای طرح زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی بیش از هزار و ۲۰۰ پلیس و نیروهای امدادی و خدماتی با بکارگیری ۳۷۵ خودرو در جاده‌های این استان فعالیت می‌کنند.

سردار آقاخانی ادامه داد: در اجرای این طرح ۳۶ پایگاه امدادی و ۲ فروند بالگرد نیز با پلیس همکاری لازم را برقرار می‌کنند.

کد خبر 4484279

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی قم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در دستور کار شهرداری قرار گرفته و برای هر محله ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ شده است. - اخبار استانها -

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم بر اساس همین نگاه تدوین کرده است، گفت: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به 100 درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده 2 هم حدود 70 تا 80 درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، افزود: براساس همین اهمیت، وارد مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در سال 1403 می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، 15 میلیارد تومان و در سرجمع 1200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده 3، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد