Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ زینلی مدیر عامل شرکت کویر تایر صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی کار استان خراسان جنوبی که در شرکت کویرتایر برگزار شد گفت : در حال حاضر 16 درصد از جمعیت صنعتی استان در کویرتایر مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه 35 درصد از جامعه صنعتی بیرجند در شرکت کویرتایر مشغول هستند گفت: بالغ بر یک هزار و 800 نفر نیرو داریم که از این تعداد 400 نفر تاکنون بازنشسته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینلی با بیان اینکه این مجوعه 17 درصد از ارزش ریالی صنعت کشور را به دست دارد تصریح کرد: 36 درصد تایرهای سواری کشور و 12 درصد از کل تایر کشور در کویرتایر بیرجند تولید می‌شود.

مدیر عامل شرکت کویر تایر از تولید 41 میلیون حلقه تایر در طول بیست سال گذشته در شرکت کویرتایر خبر داد و بیان کرد: تناژ این میزان حلقه لاستیک تولید شده بالغ بر 43 هزار تن بوده است.

زینلی ارزش ریالی این میزان تولید لاستیک را بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: 40 درصد مالیات بر ارزش افزوده استان را نیز کویرتایر تامین می‌کند.

وی تاکید کرد: در این در شرایط بد اقتصادی که برخی صنایع کار نمی‌کنند کویرتایر با ظرفیت بالا در حال تولید تایر است اما برای تامین مواد اولیه مشکل داریم و به هر طریقی شده تولید می‌کنیم تا خط تولید متوقف نشود.

مدیرعامل شرکت کویرتایر خطاب به کارکنان این کارخانه گفت: خداوند سفره روزی حلالی در کنار مرز شرقی کشور برای شما خلق کرده که خودتان باید حافظ و نگهدارنده این سفره پربرکت اقتصادی باشید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصادی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد

به‌گزارش جام جم آنلاین به‌نقل از  روابط عمومی صمت، سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

 

محمدعلی چراغیان افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می کند. وی گفت: نخ ابریشم خالص از الیاف های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه ها و نساجی های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می شود.

 

چراغیان افزود:در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می شود. ایران با تولید ۱۴۵ تن نخ ابریشم، رتبه هشتم جهان را در اختیار دارد..

دیگر خبرها

  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید