Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام جدائی، امام جمعه بیله سوار، روز گذشته، ۲۱ آذرماه در نشست مجمع خیّران سلامت شهرستان بیله‌سوار که در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مجمع خیّران سلامت باید عرصه‌ای برای خیّر پروری باشد.
وی افزود: شرکت در امر خیر و خدمت به مردم از سیره ائمه و معصومین علیهم‌السلام بوده و هدف مجمع خیّران سلامت، پرکردن خلأ‌های حوزه بهداشت و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بیله‌سوار با اشاره به طرح تحول نظام سلامت که سبب شکوفایی بزرگی در عرصه بهداشت و درمان شد، بیان کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این امر هستیم که حمایت خیّران در این طرح می‌تواند تکمیل‌کننده آن باشد.
وی ادامه داد: از دولت انتظار داریم زمینه‌های فعالیت بیشر خیّران را فراهم کند؛ چرا که این مردم همیشه در کار‌های خیر پیشگام بوده و در صحنه‌های خیرخواهانه شرکت داشته‌اند.
جدائی تأکید کرد: باید تعامل بین مجمع خیّران سلامت و شبکه بهداشت و درمان بیشتر باشد و بر اساس اولویت‌ها گام برداشت؛ سطح‌بندی مشکلات نیز باعث حل شدن سریع آن‌ها می‌شود، لذا این مسئله مهم به نفع مردم عزیز شهرستان خواهد بود.
مجمع خیّران سلامت شهرستان بیله سوار پیشرو در استان است
حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز بحث سلامت را جزء مقوله‌های مهم برشمرد و گفت: خیّران این شهرستان جزء خیّران پیشرو در استان هستند و حوزه سلامت نیازمند توجه بیشتر دولت و خیّران است.
بنا به این گزارش، در انتهای مراسم انتخابات مجمع خیّران سلامت شهرستان نیز برگزار شد و قربان آذری، رحیم عادلی، سجاد زادفتاح، سراصلان قلیزاده، فیروز بهرام نژاد، وحدت انامی، توحید کمالی، یوسف خاکپور، روح الله سرافراز و علی ملک‌زاده به عنوان اعضای این مجمع انتخاب شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی، در اجلاس معاونان بهداشت دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در بیمارستان قلب تهران برگزار شد، افزود: خوشبختانه برنامه‌های کلان حوزه بهداشت اعم از جوانی جمعیت و سلامت خانواده در کشور نهادینه شده و با اجرای موفق پویش ملی سلامت و مشارکت گسترده مردمی در این پویش، برنامه غربالگری بیماری‌های پرفشاری خون و دیابت نیز اجرا شد و از این پس باید کنترل این بیماری‌ها در جمعیت هدف، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور رئیس منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی (امرو) در ایران و بازدید وی از مراکز بهداشتی در سفر به استان اصفهان، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای بهداشت منطقه یک کشور مرجع است و سازمان بهداشت جهانی از ایران توقع دارد برای انتقال بیشتر تجارب و تکنولوژی خود به کشورهای منطقه، برنامه داشته باشد.‌

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: ۱۶ مرکز تحقیقاتی حوزه بهداشت مراکز همکار سازمان بهداشت جهانی هستند که با توجه به حضور رئیس منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در ایران، زمینه همکاری این مراکز و سایر مراکز تحقیقاتی با امرو بیشتر فراهم شده است و مراکز شبکه بهداشت باید به تقویت مراکز تحقیق و توسعه خود بپردازند زیرا بهترین فیلد برای پژوهش در حوزه سلامت، حوزه بهداشت است.

کد خبر 6079832 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است