Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: مأموران یگان حفاظت این اداره به هنگام گشت درمناطق تحت حفاظت، شکارچی متخلف پرنده سهره طلایی را شناسایی و دستگیر کردند.

فاروق سخنور، با بیان اینکه این شکارچی در اطراف شهرمهاباد به دام مأموران یگان حفاظت افتاد،افزود: از این شکارچی چند قطعه پرنده سهره طلایی یک رشته تور بزرگ مخصوص شکارپرندگان، دو عدد قفس نگهداری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنور گفت: این متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و پرنده ها نیز در زیستگاه مناسب رها شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد دستگیری شکارچی متخلف سهره طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۱۲۶ هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،سرهنگ فریدون عبادی گفت: در فروردین امسال، 53 مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در خوزستان با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به‌ صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

عبادی از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قدردانی به عمل آورد.

سرهنگ عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره پیامکی 30041735 اعلام کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی