Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت علمی و شورای علمی مراکز مهدویت گفت: دشمنان اگر خواب‌هایی برای استان خوزستان دیده‌اند بدانند که خواب آنها در این استان تعبیر و تحقق پیدا نخواهد کرد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله نجم‌الدین طبسی در مراسم رونمایی از کتاب «نگاهی گذرا به تاریخ تشیع در خوزستان» در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به زنده مانده ملت‌ها با فرهنگ‌های خود اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان به زنده بودن فرهنگ شیعی نیز اعتراف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نویسندگی به عنوان موهبت الهی و نیازمند شکرگذاری نسبت به این مساله، بیان کرد: آغاز و پایان اهواز تشیع و نام محمد و آل ایشان استان خوزستان را مزین کرده است.

عضو هیأت علمی و شورای علمی مراکز مهدویت با اشاره به ضرورت حمایت از نویسندگان خوش ذوق نظیر از سوی مسئولان و متصدیان امور فرهنگی، افزود: اهواز به عنوان دروازه ورود تشیع امید است که کتاب تألیف شده دروازه تألیفات کتب‌های دیگری در این حوزه باشد.

وی عنوان کرد: جا داشت که تألیف کتاب «نگاهی گذرا به تاریخ تشیع در خوزستان» با زبان عربی بود و در ادامه به دیگر زبان‌ها ترجمه می‌شد و توسط رسانه‌ها با هدف تبلیغ تشیع و احیای شعائر دین اسلام معرفی شد.

اهواز|عشایر عرب در پیروزی انقلاب و مبارزه با استکبار نقش کلیدی داشتنداهواز|توطئه‌های دشمنان ذره‌ای از وفاداری عشایر عرب به انقلاب را کم نکردادای احترام جوانان خوزستانی به 72 شهید دفاع مقدس در اهواز

آیت الله طبسی به لزوم تهیه و تدوین فیلم و مستند درخصوص تشیع در استان خوزستان پیش از تألیف این کتاب اشاره کرد و ادامه داد: امام رضا(ع) در گذر از اهواز باوجود بیماری خود تشیع را در این شهر تثبیت کردند.

عضو هیأت علمی و شورای علمی مراکز مهدویت حضور بیش از 20 هزار نفر در پیاده‌رویی از منطقه ملاشیه در اربعین حسینی را از برکت حضور امام رضا(ع) در اهواز برشمرد و افزود: از دوران حضرت امیرالمؤمنین(ع) تشیع در استان خوزستان وجود داشت و به هیچ وجه تشیع در ایران ساخته صفویان نیست.

وی از نویسندگی و تحقیق در مسیر خدمت به مکتب اهل بیت(ع) ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: کتاب «نگاهی گذرا به تاریخ تشیع در خوزستان» گامی مبارک جهت آشنایی بیشتر با ریشه‌های مذهب تشیع در استان خوزستان و بیانگار ریشه‌دار بودن آن است.

آیت‌الله طبسی تصریح کرد: دشمنان اگر خواب‌هایی برای استان خوزستان دیده‌اند بدانند که خواب آنها در این استان تعبیر و تحقق پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پراید در روز چهارشنبه یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی بیان کرد: این حادثه در بامداد روز چهارشنبه رخ داد و نیروهای امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان در محل حاضر شدند.

وی افزود: مصدومان شامل 2 مرد 26 و 43 ساله و 2 زن 16 و 18 ساله گزارش شده و یک مرد 62 ساله نیز فوت شده است.

شرهانی ادامه داد: مصدومان توسط 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان