Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@00:57:10 GMT

اجرای 12 طرح درهمدان با مشارکت خارجی ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۰۳۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در شورای برنامه ریزی وتوسعه استان گفت : رهاورد اجرای این طرحها تاکنون ایجاد اشتغال برای بیش از هزار و۵۰۰ نفر بوده است.به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در شورای برنامه ریزی وتوسعه استان گفت : رهاورد اجرای این طرحها تاکنون ایجاد اشتغال برای بیش از هزار و۵۰۰ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای صیدایی همچنین با اشاره به طرح های نیمه تمام استان افزود: امسال ۸۸ طرح نیمه تمام دولتی واگذار شده است.
از مهم ترین دستورکارهای امروز شورای برنامه ریزی تاکید بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی واستفاده از کالاهای ساخت داخل در خریدهای مورد نیاز دستگاههای دولتی و اداری بود که به گفته استاندار همدان ذیحسابان دستگاهها دراین زمینه مسئولیت ویژه ای برای تایید صورتحساب های خرید داخل دارند
استاندار همدان تاکید کرد : اجازه نخواهیم داد ریالی از اعتبارات سهمیه استان به خزانه کشور برگشت داده شود ومدیران باید تلاش کنند از اعتبارات ملی برای اجرای طرحهای استانی استنفاده کنند.
آقای بهرام نیا،  نماینده مردم نهاوند هم ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن واگذاری طرحهای نیمه تمام به بخش خصوصی گفت: ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که ۶۵ هزار مورد آن استانی و۵ هزار طرح ملی اند که برای اتمام این طرحها۲۰ سال زمان نیاز است.
آقایان حاجی بابابی ، خجسته و بهرام نیا در ادامه از روند جذب اعتبار برای اجرای طرحهای ملی در شهرستانهای همدان وفامنین ونهاوند ارائه و تاکید کردند ازظرفیتهای جدید برای توسعه همه جانبه استان با جذب اعتبارات ملی برای اجرای طرحهای ملی در استان استفاده می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان اقتصادی توسعه برنامه ریزی طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی ظهر سه‌شنبه در ستاد اربعین خراسان شمالی که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری خراسان شمالی برگزار شد، ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، گفت: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم‌سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 6080285

دیگر خبرها

  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج