Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بیش از ۷۰ درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ‌در سطح کشور عملیاتی شد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمود پاکدل ظهر امروز در دیدار آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با مسئولان بنیاد شهید استان با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی این حوزه با توجه به وضعیت موجود کشور، جوابگوی نیازهای ایثارگران نیست اظهار داشت: سعی کردیم که با مجموعه‌هایی که خدماتی به ایثارگران ارائه می‌کنند ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروزه همه شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی را زیرپوشش بنیاد شهید قرار دادیم افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به توجه ویژه به شهدا و بالاخص شهدای مدافع حرم غیر ایرانی تاکیدات فراوانی داشتند و ما نیز با توجه به منویات رهبری اقدام به حمایت از این شهدا کردیم.

وی مجموع افراد زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور را 3 میلیون و 300 هزار نفر عنوان و خاطرنشان کرد: این جمعیت یک جامعه هدف و ظرفیت بسیار خوبی محسوب می‌شود که باید از آنها به خوبی بهره برد.

یزد‌| اهداف شوم دشمن به سمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران سوق یافته استیزد| اقتدار ایران به واسطه خون شهدا و ایثارگران محقق شده استایثارگران حق بزرگی بر گردن کشور و ملت ایران دارند/ملت ایران را با نام دفاع مقدس در دنیا می‌شناسند

پاکدل در ادامه یکی از فعالیت‌های دشمن را ایجاد نارضایتی بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند که باید به خوبی از آن محافظت کرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروزه بیش از 70 درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را در سطح کشور عملیاتی کردیم گفت: ما حتی برای برنامه ششم و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به صورت دقیق برنامه ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه سالانه با حدود 400 هزار نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار داریم اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در سطح کشور برنامه‌های بسیار خوبی انجام گرفته که یکی از آن دیدار با خانواده‌های این عزیزان است.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ زهرا مظفر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه آموزش و پرورش مفتخر است با درصد بالا نسبت به همه دستگاه‌های اجرایی کشور حتی بنیاد شهید به دلیل ظرفیت استخدام هر ساله میزبان فرزندان شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد مگر اینکه متقاضی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در اردیبهشت‌ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه آموزش‌وپرورش یک نهاد فرهنگی است که وظیفه حضور در جنگ نداشت اما بیش از ۴۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و همپای نیروی مسلح و انتظامی و نظامی بوده است، اضافه کرد: معلمان حتی در دوران جنگ هم سنگر دانش را رها نکردند و در برهه فعلی نیز فقط پرداختن به آموزش کافی نیست بلکه باید به تربیت نیز توجه شود.

مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور شاهد و ایثارگران، ادامه داد: یکی از اهداف ضروری حضور در استان‌ها شناسایی مشکلات ایثارگران است، هدف مهم آگاه‌سازی به قوانین و اقناع ایثارگران نسبت به حقوق خود در امور شاهد و ایثارگران است.

وی ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش باید نسبت به اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سند تحول بنیادین و قانون جامع ایثارگران آگاه باشند تا دستگاه بتواند وظایف خود را به خوبی در قبال این قشر پر افتخار انجام دهد.

کد خبر 750125

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد