Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان لرستان گفت: 3 قصه گوی لرستانی به بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد محمدی  ظهر امروز در گفت‌وگو با سفیر افلاک اظهار داشت: سه قصه گوی لرستانی در بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافتند تا در مرحله نهایی این جشنواره به رقابت بپردازند؛ در بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی، دو مربی توانمند کانون پرورش فکری استان و یک عضو پیشکسوت توانستند در رقابتی دشوار از میان ۲۱۷ اثر ارسالی قصه‌گویان ایرانی جز هشت اثر راه یافته به بخش بین الملل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: گلشن حسنوند با قصه «خانم کوچیک» و سمیه امیری با قصه «خَر برفت» از مربیان با سابقه استان و نگار طهماسبی با قصه «کلیله و دمنه» در بخش دختران و پسران به عنوان برگزیدگان بخش بین‌الملل شناخته شدند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان لرستان بیان کرد: بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار  می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، تا چهاردهم فروردین‌ ۱۴۰۳ در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپاست. این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد میزبان علاقه مندان است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059766 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود