Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@14:50:27 GMT

سردار حاجی زاده: تحریم هیچگاه برداشته نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۱۵۹

سردار حاجی زاده: تحریم هیچگاه برداشته نخواهد شد

جمعی از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷ و نخبگان دانشگاهی، امروز (پنجشنبه ۲۱ آذر) با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده دیدار و در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه‌ها و سوالات خود پرداختند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از آنان به عنوان نخبگان و برگزیدگان جامعه که در راه حفظ و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش ملت ایران از جان گذشتگی کردند یاد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های بسیار، این امانت امروز به ما سپرده شده است و ما نیز باید رسالتی که بر دوش داریم را به بهترین نحو انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نسل اول انقلاب ایثارگرانه به تکلیف خود عمل کردند و با پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف، آزادی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آوردند؛ جوانان و نخبگان جامعه نیز باید ادامه دهنده این راه و مسیر عزت بخش بوده و همه ما باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان واکسینه کرده و به نقطه قابل اتکایی در تمامی عرصه‌ها برسانیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هیچگاه برداشته نخواهد شد و باید آن‌ها را بی خاصیت کنیم، گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشکی برغم تحریم‌های شدید توانستیم با تلاش شبانه روزی تحریم‌ها را به فرصت مبدل و آنان را بی خاصیت کنیم در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با بیان اینکه سرریز دستاورد‌ها و فعالیت‌های نظامی در بخش‌های غیر نظامی قابل استفاده است، اظهار داشت: به فضل الهی امروز در لبه تکنولوژی در عرصه‌های موشکی، پهپاد، رادار و... قرارداریم؛ این توانمندی‌ها با اخلاص و پشتکارجوانان غیور ایران اسلامی در سایه ایمان و اتکا به خدا به دست آمده است؛ امروز در حوزه موشکی دشمنان اراده‌ای ندارند و به مدد باور توان و پتانسیل داخلی خودکفا هستیم که می‌بایست به سایر حوزه‌ها نیز تعمیم یابد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی هوافضای سپاه ارتباط موثری را با نخبگان وجامعه علمی و دانشگاهی برقرار کرده است، تصریح کرد: ارتباط نیروی هوافضای سپاه با جامعه دانشگاهی و نخبگان مراکز علمی از طریق «قرارگاه نوآوری شهید طهرانی مقدم» برقرار بوده و این قرارگاه پل ارتباطی ما با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان است که با ایجاد یک شبکه پویا با جامعه دانشگاهی ارتباط دارد.

سردار حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن به ضعیف‌ترین خاکریز ما که حوزه اقتصادی است هجوم آورده و بخشی از مشکلاتی که امروز در این حوزه شاهدیم، ناشی از برنامه‌ریزی و تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی در آن سوی مرز‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی و سلب آسایش از ملت ایران است که با بهره گیری بهینه از ظرفیت عظیم نسل جوان نخبه و پرشور ایران اسلامی می‌توان نواقص و کاستی‌ها را رفع و از مشکلات عبور کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با تاکید بر اینکه با اعتماد و باور توانمندی جوانان مشکل حل نشدنی در کشور باقی نخواهد ماند، گفت: نیاز‌های کشور بسیار زیاد و حوزه‌های کاری نیز فراوان است، ظرفیت نخبگان باید برای رفع مشکلات در تمامی حوزه‌ها مجدانه و مجاهدانه به عرصه بیایند تا با سربلندی و اقتدار از موانع پیش رو عبور کنیم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷ با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

نخبگان دانشگاهی و برگزیدگان کنکور نیز با اهدای تابلو فرشی مزین به آیه شریفه «وان یکاد ...» ازمجاهدت‌های سردار حاجی زاده در عرصه دفاعی و امنیت آفرینی برای ملت ایران ومنطقه تجلیل کردند.   منبع: سپاه نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار حاجی زاده تحریم فرمانده نیروی هوافضای سپاه سپاه پاسداران موشک برگزیدگان آزمون سراسری 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

 وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهاد‌های دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهاد‌های آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چند جانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی آمریکا با هدف بی ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم ادعاهایش افزود: «بازیگران سایبری ایرانی با استفاده از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مخرب سایبری، از حملات باج‌افزار علیه زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا فیشینگ و دیگر اقدامات علیه افراد، شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی، به هدف قرار دادن آمریکا ادامه می‌دهند.»

این نهاد آمریکایی و اجرا کننده فشار‌های اقتصادی واشنگتن علیه تهران مدعی شد: «شاخه سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از سازمان‌های دولتی ایران که پشت فعالیت‌های مخرب سایبری است، از طریق یک سری شرکت‌های سوری برای هدف قرار دادن آمریکا و چندین کشور دیگر فعالیت می‌کند. اگرچه مدیریت شرکت و کارمندان آنها می‌دانند که عملیات آنها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کند، اما بسیاری از مردم ایران نمی‌دانند که برخی از شرکت‌ها در ایران، مانند مهرسام اندیشه ساز نیک، به‌عنوان شرکت‌های سوری برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می‌شوند. مردم ایران باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شرکت‌های خصوصی و کارکنان آنها برای رسیدن به اهداف غیرقانونی استفاده می‌کند.»

دولت بایدن از نخستین روز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به بهانه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرده است.

دولت دموکرات جو بایدن که مدعی رویکرد دیپلماسی در قبال ایران و تلاش برای بازگشت به برجام بوده، تاکنون نه تنها موفق به بازگشت به برجام نشده است بلکه با تحریم‌های پی در پی به بهانه‌های برنامه دفاعی بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران از جمله موشکی بالستیک، پهپادی، هسته‌ای و حقوق بشر، در راستای سیاست‌های شکست خورده فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ حرکت کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس