Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، صفیه محمودزاده پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کمیته زنان ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: امسال در ایام‌الله دهه فجر همایش استانی زنان و حماسه دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون آثار ارزشمندی در زمینه داستان‌های کوتاه، شعر و فیلم در مدح زنان حماسی به دبیرخانه استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بانوان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس، استوار و با شجاعت در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، افزود: بانوان ایرانی همیشه باهمت بالا، شهامت و شجاعت در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی کرده‌ و اجازه ندادند دشمن نگاه چپ به کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به همایش استانی ارسال شده است و از ۴۰ نفر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.

محمودزاده در پایان گفت: در طول این چند سال از هیچ خواهر شهیدی تجلیل نشده است در حالی که این افراد در ترویج سبک زندگی ایران اسلامی ظرفیت بزرگی داشته و همانند حضرت زینب(س) پیام‌آوران شهدا هستند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، متن پیام به شرح زیر است:
خانواده محترم و معزز فرمانده رشید و جانباز دفاع مقدس حاج محمد کیانی
سلام علیکم بماصبرتم
استواری عظمت جانبازان که پس از جانفشانی بی‌ادعا در عرصه‌ی مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پسِ صلابت آسمانی، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، شکوه را شرمنده می‌سازد.
جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد، تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه می‌باشند که فیض وجود آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند.
اینجانب عروج ملکوتی فرمانده رشید و جانباز دفاع مقدس حاج محمدکیانی که سال‌ها از خادمان ضیوف الرحمان بوده‌اند را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.
علوّ درجات معنوی و روحانی برای آن فرمانده دلیر و جانباز معزز و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان ارجمند از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.

غلامرضا سلیمانی فارسانی
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین

دیگر خبرها

  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی