Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما رژیم صهیونیستی در حال برنامه ریزی برای ساخت یک منطقه دیپلماتیک در قدس اشغالی برای سفارتخانه های خارجی است.
پایگاه اینترنتی نشریه یدیعوت آحارونوت نوشت: وزارت مسکن و ساخت و ساز اسرائیل که امیدوار است سفارتخانه کشورهای دیگر هم بعد از اقدام آمریکا و گواتمالا ساختمان سفارت را از تل آویو به قدس ( اشغالی ) منتقل کنند، در حال برنامه ریزی برای ساخت یک مجتمع دیپلماتیک برای سفارتخانه های خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این طرح که از سوی وزیر مسکن و ساخت و ساز ارائه شده است شامل ساخت ساختمان سفارتخانه ها، ساختمانهای مسکونی برای کارکنان سفارت و محل سکونت سفرا است.
طرح ساخت مجتمعی جدید برای سفارتخانه ها اخیرا به اداره برنامه ریزی ارائه شده و بزودی به کمیته های برنامه ریزی ارجاع خواهد شد.
مقامات اسرائیلی درباره متقاعد کردن ده کشور دیگر برای انتقال سفارتخانه هایشان به قدس اشغالی صحبت می کنند. استرالیا قرار است در همین هفته موضع اش را در مورد به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اعلام کند اما فعلا قرار نیست سفارتخانه اش را منتقل کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي منطقه ديپلماتيک قدس اشغالي يديعوت آحارونوت وزارت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

سید محمدرضا سیدحسینی   رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای ساخت این واحدهای مرغداری بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای فروردین تاکنون یک میلیون و ۷۹۹ هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان انجام شده که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ درصد افزایش دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۶۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیک در نیویورک
  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • ذوالنور: موشک‌ها‌‌ی ایران ‌در ۱۲ دقیقه به اسرائیل ‌رسیدند‌
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج