Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این همایش گفت: دانشجویان انقلابی باید با ارزیابی موفقیت ها و ناکامی های انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته ، بر موفقیت های انقلاب اسلامی بیفزایند و کاستی های آن را شناسایی و برطرف کنند.
سردار «جلیل بابازاده قانع» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس خالصانه و با روحیه انقلابیگری خود از آرمان ها و خاک وطن به خوبی دفاع کردند بدون آنکه توقعی از این انقلاب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنان در برابر تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانع تراشی و توطئه چینی کنند و باید با الگو گرفتن از شهدای والامقام همچون شهید دکتر چمران ، برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.
بابازاده گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مکتب عاشورا به اینجا رسیده است و انشاا... تا زمان عصر ظهور هم ادامه خواهد داشت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تجمع دانشجویان بسیجی مهدیه اردبیل من انقلابی ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: هیمنه رژیم کودک کش صهیونیستی با اقدام شجاعانه سپاه در هم شکسته شد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود:در این عملیات اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی اظهارداشت: امروز رژیم صهیونسیتی رو به افول و انزواست و هر روز شاهد شکست‌های پی در پی این رژیم در زمینه‌های مختلف هستیم.

سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: اگر امروز سپاه پاسداران توانستند این حماسه بزرگ را خلق کنند مدیون خون پاک شهدایی همچون شهید شیری و تمام شهدا هستیم.

وی ولایت فقیه را پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: موفقیت‌ها و پیروزی‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول حمایت‌های تمام اقشار مختلف مردم است.

در پایان این مراسم تعدادی از اعضای سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تجلیل شدند.

دیگر خبرها

  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا همدان 
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران بود
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور