Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@04:18:36 GMT

شعار استقلالی ها علیه پرسپولیس+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۳۴۴

شعار استقلالی ها علیه پرسپولیس+عکس

به گزارش وانانیوز، 

تعداد زیادی از نمایندگان رسانه های گروهی بعد از شروع بازی وارد استادیوم شدند که همگی آنها از اینکه قبل از حضور در ورزشگاه مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند معترض بودند. خبرنگاران که امروز برای ورود به جایگاهشان از درهای مختلف استادیوم دچار مشکل شده بودند امروز بارها و بارها مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هواداران تیم استقلال پیش از شروع بازی 2 پرچم بزرگ را باز کرده که روی آنها دو ستاره آسیایی این تیم حک شده بود.

* مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز در جایگاه ویژه حضور دارند.

* محمدرضا احمدی پیش از آغاز بازی به سمت هادی طباطبایی و فرهاد مجیدی رفت و با آنها خوش و بش کرد.

* سیروس دین محمدی، آرمین سهرابیان و علی سامره در جایگاه ویژه دیدار دو تیم استقلال و پیده را از جایگاه ویژه تماشا کردند.

* در دقیقه 16 بازی مهاجم استقلال در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که شفر در واکنش به عدم اعلام پنالتی توسط داور برای وی دست زد.

* در دقیقه 20 مرحوم ایرج دانایی فر را تشویق کردند و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند. همچنین در دقیقه 22 تماشاگران یاد و خاطره منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند.

*هواداران تیم استقلال در ابتدای بازی شعری را علیه پرسپولیسی ها در کنایه به شکست این تیم در فینال آسیا سروده  و بارها و بارها نسبت به رقیب سنتی موضع گرفتند.

* حدود 1000 تماشاگر تیم پدیده از مشهد برای تشویق این تیم در ورزشگاه حضور دارند.

دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!