Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@20:56:07 GMT

وقتی «آقازاده» خودش را پنهان کرد!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۳۸۶

به گزارش پارس نیوز، 

 حمید داودآبادی، رزمنده و نویسنده دفاع مقدس در مطلبی نوشت:

تابستان سال ۱۳۶۷ در یکی از ارگانها مشغول به کار بودم. رئیس واحد ما، یک آخوندزاده به تمام معنا آقازاده بود!

یکی از روزها، یکی از نیروها که کلی هم سابقه جبهه داشت، وارد اتاق شد و برگه تسویه حسابش را گذاشت روی میز.

آقای رئیس نگاهی به برگه انداخت و با تکبر گفت:

- امرتون؟

طرف گفت: من درخواست انتقال از این جا به پادگان ولی عصر (عج) داده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هم برگه تسویه حسابم است که همه واحدها امضا کردند و فقط مانده امضای شما.

بیشتر بخوانیم:

عکس/ تشییع در روز برفی خواندن خاطرات این نویسنده جرأت می‌خواهد + عکس عکس دونفره با شهردار!

برگه را برداشت، چشمانش را ریز کرد، همه امضاها را از نظر گذراند، آن را انداخت روی میز و گفت:

- شما تشریف ببرید، ان شاءالله شش ماه دیگه بیایید تا امضا کنم.

طرف با تعجب گفت:

- ببخشید برادر، من هیچ بدهی به این جا ندارم. اصلا در این چند سال با واحد شما کاری نداشتم. برای چی بروم شش ماه دیگه بیام؟ من باید شش ماه علاف بمانم. زندگی ام به هم می ریزد.

آقای رئیس درحالی که می رفت پشت کمدهای فلزی استراحت کند، گفت:

- باید بررسی شود. این جا که الکی نیست.

طرف، ناامید برگه را برداشت و از اتاق خارج شد.

رفتم سراغ رئیس و بهش گفتم:

- ببخشید برادر، من پرونده ایشان را نگاه کردم، نه بدهی دارد و نه هیچ مشکل دیگه. برای چی باید برود شش ماه دیگه برای امضای برگه بیاید؟

که گفت:

- اگر الان امضا کنیم، پررو می شوند. آن وقت روی واحد ما حساب نمی کنند. بگذار برود شش ماه دیگه بیاید تا بفهمد ما هم برای خودمان کسی هستیم!

به بهانه دستشویی رفتن، از اتاق خارج شدم. آن برادر را در راهرو پیدا کردم. برگه را از دستش گرفتم و چون در مواقع ضروری به جای آقای رئیس حق امضا داشتم، گفتم:

- ببین، من برگه ات را امضا می کنم، فقط خداوکیلی به گوش او نرسد. این طوری هم برای من بد می شود، هم باید بروی شش ماه دیگه بیایی برگه ات را بگیری.

دو سه سال پیش که تکفیریها به شهر داریا در سوریه حمله کردند، ایشان در مصاحبه با خبرگزاری ها ژست گرفت و گفت:

- اگر تکفیریها به حرم حضرت سکینه (س) نزدیک شوند و آن جا را تهدید کنند، من شخصا اسلحه به دست می گیرم و برای دفاع می روم سوریه!

تکفیریها شهر داریا را اشغال کرده و مرقد حضرت سکینه (س) را هم منهدم کردند.

او که در 8 سال دفاع مقدس، یک بار هم اسلحه به دست نگرفته و جبهه نرفته بود، خودش را آفتابی نکرد تا کسی نپرسد چرا نمی روی از مراقد اهل بیت (ع) دفاع کنی؟!

امروز آن آقای رئیس، آن قدر متشرع است و در تلویزیون از تاریخ اسلام و حق الناس و ... سخن می گوید که من به دین داری خود شک می کنم!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دفاع مقدس ولی عصر سوریه مصاحبه اهل بیت تلویزیون دین تلویزیون دفاع مقدس دین سال دفاع مقدس ولی عصر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

مالک چینی باشگاه اینتر قصد ندارد نراتزوری را از دست بدهد و به همین منظور مقدمات اخذ یک وام جدید برای تسویه بدهی قبلی‌اش را فراهم آورده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه اقتصادی «سوله 24 اوره» مدعی شدند که خانواده ژانگ مالک چینی باشگاه اینتر در آستانه اخذ یک وام جدید است تا با آن بدهی‌اش به مؤسسه مالی اوک‌تری را بپردازد.

خانواده ژانگ می‌بایست تا ماه می امسال بدهی 350 میلیون یورویی‌اش به مؤسسه اوک‌تری آمریکا را تسویه کند اما با توجه به مشکلات مالی موجود تنها راهی که با آن می‌تواند این کار را انجام دهد، اخذ یک وام جدید است. ابتدا اعلام شد که مالکان چینی باشگاه قصد دارند از یک بانک بریتانیایی وام بگیرند اما اکنون به نظر می‌رسد آنها با مؤسسه مالی آمریکایی «پیمکو» برای اخذ این وام به توافق رسیده‌اند.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، اینتر خواهد توانست اصل مبلغ وام (275 میلیون یورو) و سود آن را بپردازد و به این ترتیب برای حفظ سهام 68.5 درصدی‌اش زمان بخرد. در غیر این صورت در سناریویی شبیه آنچه برای مالکان چینی پیشین باشگاه میلان رخ داد، مؤسسه اوک‌تری به عنوان طلبش می‌تواند باشگاه اینتر را تصاحب کند. گویا رقم وام جدید باشگاه اینتر 400 میلیون یورو و مدت بازپرداخت آن سه ساله است.

در همین راستا استیون ژانگ در حاشیه گرندپری فرمول یک شانگهای چین گفت‌و‌گویی با شبکه اسکای اسپورت انجام داد و در آن بر برنامه خانواده‌اش برای حفظ تملک باشگاه اینتر تأکید کرد. ژانگ گفت: در هفت سال گذشته همواره شایعاتی درباره اینتر وجود داشته اما چیزی که داریم می‌بینیم، نزدیک شدن تیم به هفتمین جام قهرمانی‌ و دو تایی شدن ستاره‌های پیراهنش است که ارزشی افزوده برای میراث باشگاه محسوب می‌شود.

وی افزود: ما دوست داریم به این رقابت ادامه دهیم و در کنار هم خواهیم جنگید. هیچ‌کدام از این شایعات که قرار است ما باشگاه را بفروشیم صحت ندارند. تا زمانی که من رئیس باشگاه باشم، اینتر همواره برای تحقق بلندپروازنه‌ترین اهداف تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز ۶۰ میلیون تومان / فیلم
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • نام خانوادگی چه تاثیری در شرایط تحصیلی و آینده دانش‌آموزان دارد؟
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • شاید مقصر اصلی بعضی چیزها نام خانوادگی شما باشد!
  • ویدئو| حیرت تحلیلگران بی‌بی‌سی از قدرت پنهان ایران